Witajcie, moja siostra ma problem ze slotem w Samsungu Galaxy J5 otóż co jakiś czas ostatnio coraz częściej nie wykrywa karty SIM pomimo prawidłowego włożenia do slotu. I jest np. tak że 2 - 3 dni normalnie działa a zaraz potem nie wykryto karty SIM, sprawdzałam karta działa normalnie po przełożeniu do innego telefonu, więc wnioskuję że problem nie leży po stronie karty lecz telefonu, wcześniej sprawował się bez zarzutu. Poleciłam siostrze przełożenie karty SIM do drugiego slotu i sprawdzenie czy na drugim slocie taki problem ma miejsce ponieważ jest to wersja dual SIM. Czyżby slot był do wymiany? Za wszelkie informacje dziękuję
najprawdopodobniej tak, też mam taki problem, co prawda nie w takim samym telefonie ale też występuje. podziała jakiś czas, a potem pyk i muszę wyjąć i wsadzić i znowu działa. niech pańska siostra postara się nie trząść telefonem itp, bo to może powodować że coś tam będzie nie stykać, uważam że wymiana slotu nie jest koniecznością chyba że błąd jest bardzo bardzo częsty