Samsung Galaxy S II czy HTC Sensation czy HTC HD2?

Witam wszystkich,jestem na kupnie nowego telefonu i nie mogę się zdecydować.

Zastanawiam się nad trzema modelami Galaxy S II , Sensation i HD2.

Jeżeli chodzi o HD2 to podoba mi się ten telefon od dawna,ale jestem pewien że tuż po zakupię i “rzuceniu” okiem na WM 6.5 zainstaluje na nim jakiś ROM Androida. Pozostałe dwa mają Androida w standardzie bez możliwości zmiany OS’a. Opłaca się jeszcze brać HD2 tylko po to żeby w 90% czasu pracować na Androidzie? Pozostałe 10% to zapewne zabawy z WP7 i WM 6.5.

Jeżeli HD2 odpada to co wybrać pomiędzy SGSII i Sensation oba oferują bardzo dużo.

Dodam że jestem fanem muzyki i zależy mi na dobrej jakości dźwięku na słuchawkach oraz głośniku.

Proszę o poradę oraz krytykę.

Galaxy S II

Spośród tych dwóch modeli lepszej jakości dźwięk wychodzi z SGSII. Gdzieś wyczytałem, że ma on chip zaprojektowany na zamówienie przez firmę Yamaha. Dźwięk jest przyjemny, neutralny, scena szeroka. Dobrze się zgrywa z niskoomowymi słuchawkami. Jednak trzeba dodać, że choć dźwięk jest bardzo dobry, nie jest on rewelacyjny, na co mają wpływ szumy elektroniki.

Rzeczywiście, też bym był za SGSII. Dźwięk najlepszy z całej trójki, i telefon bdb. Jeżeli nie masz zamiaru wykorzystywać potencjału WP7, nie bierz HD2 Samsung bd lepszym wyborem. Chodź na Twoim miejscu bym się zastanowił, według mnie Win Phone jest teraz bdb systemem, bardziej poważnym od cukierkowego Androida.

A jak wygląda sprawa baterii w HD2? Słyszałem wiele na temat że jest bardzo słaba?

Nie wiem jak sprawa wygląda w tym konkretnym modelu, ale miałem w rękach kilka modeli HTC i w każdym bateria starczała na krótko.