Samsung galaxy s2- problem z wyświetlaniem

Witam,

Mam problem z wyświetlaniem ‘licznika’ wiadomości odebranych. Caly czas pokazuje mi na ekranie że mam nie odebraną 1 nową wiadomość podczas gdy tak naprawdę nie mam żadnych nowych wiadomości. Wcześniej nic takiego się nie działo, wszystko było ok, a nic nie zmieniałam w ustawieniach. Jak ktoś mógłby mi pomóc i powiedzieć jak sie tego pozbyć byłabym wdzieczna

Wyczyść wszystkie wiadomości lub powchodź w każdą rozmowę i wyjdź. Mi pomogło.

Próbowałam drugą metode, wchodziłam w wiadomości i wychodziłam-pomogło, problem w tym że za każdym razem jak dostane nową wiadomość, dalej robi mi się to samo dalej pokazuję mi że mam jedną nie odebraną, pomimo tego że oczywiscie ją odebrałam.

Dodam jeszcze że, może to nie istotne, nie wiem, ale napisze, że w tym samym czasie jak zaczeło mi się tak robić zmieniła mi się też ikonka odebranej wiadomości jak mam zablokowany telefon, wczesniej była czerwona i na środku teraz mam białą i nieastymetrycznie z boku :stuck_out_tongue:

Korzystaszz jakiegoś launchera?

Nie, nie korzystam, wszystko poki co mam fabryczne, bo tel ma dopiero 2 tyg.

Tak po prostu jest,z tą ikonką :stuck_out_tongue: zmieniło się po ostatniej aktualizacji oprogramowania od producenta.

Czyli nie da sie z tym nic zrobić? ale z drugiej strony juz po aktualizacji miałam przez jakiś czas normalną ikonke i nie miałam z tym problemu

Były 2 aktualizacje: po pierwszej, była na środku. Po kolejnej, przesunęła się na prawo. I z tym nic nie zrobisz, jedyne co możesz, to innego “lanchera” z Google Play wgrać.

Ok, widzę że nic na to nie poradze, ale czy nie jest to dziwne że po kilkunastu godz. przestaje mi sie to wyświetlać, nagle samo znika? Wy też tak macie?

Tak czy inaczej dzięki za odpowiedzi bo myślałam że mi telefon zaczyna szwankować

Hmm… co do znikania,nie jestem w stanie powiedzieć xD nigdy nie leży tak długo “samopas” mój SGSII :stuck_out_tongue:

A właśnie nie koniecznie musi leżeć bezczynnie i samopas;) przy normalnym użytkowaniu też samo znika tylko mijają godziny! I dlatego właśnie nie jestem pewna czy to wszystko przez te aktualizacje, bo pewnie każdemu działo by sie tak samo:P

Kurcze… tutaj jak widzę nie wypowiada się za wiele osób niestety… :confused: spróbuj napisać na forum portalu android.com.pl :slight_smile: tam pewno najszybciej odpowiedź znajdziesz :slight_smile: Ja niestety nie jestem w stanie więcej pomóc :frowning: sms’y i telefony na bieżąco odbieram po prostu :stuck_out_tongue:

Napisałam do wsparcia technicznego Samsung, a ci odpisali mi że prawdopodobnie mam uszkodzone oprogramowanie i że we własnym zakresie moge wykonać tzw hard reset który powinien pomóc w zaistniałej sytuacji. Tak też zrobiłam i póki co-odpukać w niemalowane- działa :slight_smile:

I tak dzieki za pomoc :slight_smile: