Samsung galaxy S3. Padnięta płyta główna? migotanie ekranu


(k-9) #1

Cześć.

Dzisiaj przytrafiła mi się bardzo dziwna sytuacja. Przeglądałem sobie  Facebooka na telefonie (Samsung galaxy s3 z lte) w domu w warunkach pokojowych. Telefon był podłączony pod ładowarkę (samsungowską) przy włączonym lte. Przeglądam sobie fb i w pewnej chwili ekran zaczął delikatnie migotać i telefon się wyłączył o_0 i teraz nie można go włączyć...

Jak nazłość gwarancja skończyła się z 2-3tyg temu...

Telefon był już raz w serwisie 2 tyg po kupieniu jak pobrała się wadliwa aktualizacja androida i też był problem z włączeniem telefonu. W papierach napisali że wymienili płytę główną. 

 

Majstrem nie jestem, ale wydaje mi się, że właśnie padla znowu ta płyta główna albo telefon się lekko przegrzał przez lte...

 

Jakie macie rady? telefon do kosza?


(Piotrek2255) #2

Jak był dwa razy w serwisie Samsunga to masz przedłużoną gwarancję o czas pobytu. Sprawdź ile leżał i czy obowiązuje jeszcze gwarancja :wink:


(k-9) #3

jest to trochę skomplikowane…

kupiłem telefon 22.11.2013r

po raz pierwszy telefon był w serwisie regenersis w waw 22.01.2014 (data przyjęcia do serwisu). Niestety, ale serwis oświadczył, że została dokonana nieautoryzowana ingerencja w oprogramowanie urządzenia. Spoko, telefon nawet nie był podłączany do kompa. Nowa wersja androida pobrała się na telefon przez wifi, ale coś się skopało i po paru godzinach telefon się wyłączył. Po napisaniu skargi do Samsunga i po interwencji koreańców wysłałem im ponownie telefon do serwisu. Na drugim raporcie widnieje data przyjęcia 20.02.2014. Wymienili płytkę główną i wszystko już było ok. 

 

To teraz nie wiem czy mam jeszcze gwarancję po 2 wizytach w serwisie czy mi już przepadła możliwość wysłania telefonu po raz 3 do serwisu w warszawie, 


(Piotrek2255) #4

Przecież ci mówię, że masz sprawdzić od kiedy do kiedy leżał w serwisie i o ten okres masz przedłużoną gwarancję. Możesz zadzwonić do Samsunga i ci po numerze IMEI bądź seryjnym też mogą sprawdzić czy gw jeszcze obowiązuje. 


(k-9) #5

hmmm…

Widzę jeszcze takie coś w papierach

  1. przyjęcie do serwisu 22.01.2014. data wykonania usługi 23.01.2014 (+1 dzień)

  2. przyjęcie do serwisu 20.02.2014, data wykonania usługi 24.02.2014 (+4 dni)

To wychodzi niby że miałem 5dni dłużej tej gwarancji… ale jak na fakturze zakupu telefonu widnieje data 22 listopada 2013 to te 5 dni dużo mi nie dało xD


(Piotrek2255) #6

Więc telefon do kosza jeśli płyta główna. Możesz kupić jakiegoś S3 do przeszczepu, ale skoro pytasz o takie rzeczy na forum, to raczej to nie ma sensu bo to wymaga wiedzy i zręczności. Najpewniej dopadł cię sudden death.


(k-9) #7

pewnie poszła ta płyta… telefon nie reaguje nawet na przyciski żeby zrobić hard reset.

 


(stream) #8

Czy telefon jest wykrywany przez komputer? Spróbuj podłączyć i daj znać :slight_smile:


(k-9) #9

yyyyyy…Jest reakcja…Po podłączeniu do komputera kablem telefon się ładuje i pali się czerwona dioda o_0

Telefon normalnie się uruchomił… tylko, że bateria jest na poziomie 3%… a jak ostatnio korzystałem z telefonu to bateria była na poziomie 100%?

Mógłby mi ktoś wyjaśnić o co tutaj chodzi??

Ładowarka padła? czy może bateria?


(deralb) #10

bateria


(CrisPL) #11

No brawo czemu nie sprawdziłeś baterii? A to jest normalny przejaw padniętej baterii. Korzystałeś z LTE grzeje się, ładowałeś w tym samym czasie i tak oto zajechałeś baterię. Ja w swoim zwykłym S3 już też wymieniałem, bo tak właśnie padał telefon jak twój. Dodatkowo sprawdź czy nie jest spuchnięta, bo miałem i taki przypadek z wcześniejszym telefonem, że omal nie wybuchła.

Od siebie polecam tą kupić: http://allegro.pl/orginalna-bateria-samsung-galaxy-s3-iii-i9300-2015-i5619577887.html