Samsung J5 - "nieprawidłowa karta SIM"


(martamu) #1

Witajcie, 

 

mam problem.

Kupiłam w sklepie telefon Samsung J5, włożyłam kartę mikro SIM (nowa, nieużywana na innych telefonach; numer stary).

No i się zaczęło: wpisz PIN… włącz Wi-Fi… zrób to, tamto… I w tym czasie prawdopodobnie coś zablokowałam, bo nie udaje mi się połączyć się z siecią (Wi-Fi cudownie działa).

Na głównym ekranie napis: Nieprawidłowa karta SIM. Włożono SIM z zablokowaną siecią. 

Wybieram PIN blokowania ekranu - OK, 

 

dalej pojawia się napis: Kod odblokowania PIN karty SIM sieci: __________ odblokuj lub porzuć. Żaden PIN nie pasuje. Dzwoniłam do usługodawcy - mówią, że i nich widać, że karta działa. Przełożyłam do innego telefonu (nie smartfonu) - faktycznie działa. Dobra, klikam Porzuć - otwiera się główny ekran, jest Wi-fi, i znowu tekst: "nieprawidłowa karta SIM. Włożono SIM z zablokowaną kartą.

Stąd wnioskuję, że to nie jest problem z siecią, ani z karta, tylko ja coś zablokowałam wczoraj, uruchamiając telefon.
 

Czy możecie coś doradzić?


#2

Aby się długo nie bawić, przywróć do ustawień fabrycznych


(martamu) #3

Spróbuję.


(Piotrek2255) #4

A PUK wpisywałaś?

 


(xantio) #5

Telefon ma blokadę simlock, potrzebny ci kod NCK i FREEZ generowany na podstawie numeru imei i operatora w którym telefon aktualnie pracuje. Udaj się do sklepu tam gdzie został zakupiony telefon, niech ściągną blokadę albo wymienią na inny bez blokady.