Samsung M2022W problem z WiFi

Mam Samsunga M2022W uzywam nie oryginalnych tonerów. Mam na nia dłuższą gwarancję bo zarejestrowałem na stronie Samsunga. Router ZyXEL LTE4506. Problem polega na tym, że drukarka wróznym odstepie czasu rozłącza sie po WiFi lub zawiesza się wtedy pomaga wyłączenie z prądu i włączenie od nowa. Jak rozłączy wifi i się nie zawiesi to wyłączam guzikiem power, włączam od nopwa i sie połączy z routerem. Do routera podłączone po wifi są dwa smartfony, dekoder nc+, cyfrowego polsatu Evobox i żadne sie nie rozłącza chodźby raz tylko drukarka. Czy toner nie oryginalny mógł uskzodzic drukarke, w sensie chip? Firmware w2 drukarce najnowsyz, którego juz nawet nie moge znaleźć na stronie Samsunga polskiej czy globalnej. Resetowałem drukarkę do ustawien fabrycxznych i nic nie dała ponowna konfiguracja. Czy Samsung wykryje w serwisie na gwarancji jaki toner używałem w sensie oryginał czy nie i czy moge za to płącić za przesyłke i serwisowanie bez sensowne bo skoro toner nie oryginalny to moga stwierdzić uskzodzenie z winy użytkownika? Czy drukarki Samsung teraz serwisuje HP po przejeciu działu drukarek przez HP??

Czyżby nie było tu nikogo kto zna odpowiedzi na moje pytania i cokolwiek doradzi? Tylko ja używam drukarki Samsunga??

Czyli, możliwości:

  • odległość, przeszkody, zabezpieczenia, kanał i inne - metoda prób i błędów.
  • nie lubi się karta sieciowa Samsunga z routerem
  • uaktualnij firmware Samsunga

No i router, też wygląda nie ciekawie?

Nie polecam. Bardzo niestabilne łącze. Zrywa się kilka razy na dobę. Potem, bardzo trudno jest ponownie połączyć urządzenia do routera, który wyraźnie nie radzi sobie z połączeniem z internetem i siecią wi-fi. Taka sytuacja zmuszała mnie do powrotu do modemu Huawei E3276, który działa bez zarzutu. Zyxel lte4506 leży w szufladzie. Zmarnowane pieniądze.

Okropny sprzęt. Łącze niestabilne. Zrywa połączenie kilka razy na dobę. Po zerwaniu bardzo trudno jest uruchomić ponownie sieć wi-fi. Czasem kilka razy należy zresetować router, aby w końcu połączenie z urządzeniami się pojawiło. Nie polecam. Nie dosyć, że drogi to jeszcze zawodny.

Skąd masz internet?? Bo ja od Orange i tych problemó co Ty opisujesz nie mam. Mam dwa smartfony htc w domu, jeden PC z wifi na usb Zyxcel i dekodery nc+ i CP Evobox i zaden nie rozłącza tylko problem z drukarką. Jaka mam pewność, że zmiana routera pomoże?? Owszem wczesniej miałem słynnego, drogiego Asusa tego z LTE odpowiednik RT-AC55U i problemów nie było. ZyXEL firmware zaktualizował pod koniec roku (2016) może na starym miałeś problemy.

Kanał zmieniałem już i nie pomaga. Skoro zadnemu innemu urzadzeniu po wifi przeszkody nie przeszkadzaja to jednej drukarce Samsunga??

Znajdź na stronie Samsunga info o firmware do tej drukarki dam ci wirtualne piwo chodzby na tej Globalnej. :wink:

Wiesz myślałem też, że router wymienić na ten Huawei B525 bo jest go duzo na Allegro z T-Mobile i am tez LTE 300Mb (do), ale mówie u mnie inne urządzenia działają idealnie i internet wiec tak nie dokonca widzi mi się go zmieniac dla jednej drukarki :slight_smile: Acz kolwiek moze być, że w jakiś sposób wifi w Samsungu nie chce sie “polubić” z ZyXelem :slight_smile:

Zainstalowane oprogramowanie Samsunga powinno mieć opcję Update.

I to, że inne urządzenia poprawnie pracują na tym wifi, nie znaczy, że ten Samsung będzie OK.

Ewentualnie trzeba urządzenie sprawdzić na innej sieci wifi, może karta wifi uszkodzona? ale mnie to raczej wygląda, na słaby sygnał lub zrywanie połączenia. Przybliż drukarkę i router do siebie ( mają być obok siebie) i sprawdź jak teraz jest?

Wlazłem w konfiguracje drukarki (strona www jak w routerze) i tam nie ma update tylko ręczne wskazanie pliku. W ustawieniach drukarki siła sygnału pisze (bardzo dobry). Jaki Ty masz router do LTE??

Jeszcze wyłączyłem tam w ustawieniach sieci WiFi Direct może to coś blokowało i UPNP.

A oprogramowanie w systemie?

Nie mam LTE, mam net z Vectry.

Jakie oprogramowanie w systemie?? aaaa :stuck_out_tongue: wiesz 26 w pokoju :smiley:

W systemie jest to co sobie win 10 wgrał z windows update i nic wiecej i wgrał coś tam Samsunga to on czasem pokazuje brak połączenia, że drukarka rozłączona a za sekunde drukuje, a router na liscie podłączonych urzadzen widzi drukarke.

Na stronie Samsunga do pobrania sa dla tej drukarki tylko jakieś PDFy chyba, że to tak zamotali, że ja znaleźć nie potrafie :slight_smile:

Masz tu oprogramowanie diagnostyczne - zobacz tylko, czy to to urządzenie.

http://www.samsung.com/uk/support/model/SL-M2022W/XEU

I masz tu firmware - sprawdź wersję:

http://org.downloadcenter.samsung.com/downloadfile/ContentsFile.aspx?CDSite=UNI_UK&CttFileID=6129992&CDCttType=FM&ModelType=N&ModelName=SL-M2022W&VPath=FM/201506/20150623141252640/M2022_V3.00.01.11.zip

Już to odpalałem. Twierdzi, że wszystko OK elegancko.

Firmware mam chyba aktualny:

Wszystko masz napisane - metoda prób i błędów lub serwis.

Sprawdź dokładnie, bo Twoje widzę 2014, a nowe 2015. - choć wygląda, że to samo?

Ten WiFi direct w drukarce nie mógł zakłócac jakoś sygnału z routera??

Nie mam pojęcia - metoda prób i błędów.

OK. Dzieki za chęci.

Masz tu jeszcze jakieś oprogramowanie do WIFI - też go sprawdź.

http://org.downloadcenter.samsung.com/downloadfile/ContentsFile.aspx?CDSite=UNI_UK&CttFileID=5506871&CDCttType=SW&ModelType=N&ModelName=SL-M2022W&VPath=SW/201406/20140623103251736/EWS_V3.70.18.0.exe

To jest do konfiguracji przez kabel, a ja przez WPS ustawiłęm :slight_smile:

Okazało sie, że winą był router. Na Huawei B525 wszystko działa idealnie. Tematr do zamknięcia.