Samsung problem z włączeniem

Witam serdecznie . 

Chcę zwrócić się do Was z prośbą o pomoc , już opisuje w czym problem . 

Znajomy podrzucił mi laptopa jest to :

Samsung SERIES 3 (NP300E5C-A04PL)  WINDOWS 8

Procesor Intel core i3-3310M(2,4ghz)

Karta graficzna Intel HD Graphics

Pamięc ram DDR3 4gb

Problem polega na tym , że znajomy grał sobie spokojnie w grę kiedy nagle komputer się wyłączył i już nie chce ruszyć system . 

Odpalam laptopa  , ładnie pięknie się załączą tylko na dzień dobry wyskakuje logo Samsuna i pod nim piszę : Przygotowywanie automatycznej naprawy a następnie diagnozowanie komputera . Po odczekaniu czasu aż komputer to uczyni wyskakuje niebieskie tło gdzie jest napisane   http://wrzucaj.net/image/8Sd0t (dołączyłem screena) a tutaj drugi http://wrzucaj.net/image/8SiaO  . Próbowałem opcje przywracania systemu ale to nic nie daje , komputer chodził chyba z 1h i nic się nie działo . Spróbowałem uruchomić komputer poprzez tryb awaryjny ale wyskakuje błąd tutaj też załączę zrzut ekranu http://wrzucaj.net/image/8SVhK . 

Co bym nie chciał zrobić zawsze kończy się to w ten sam sposób czyli bez efektu . Myślałem o próbie wgrania nowego systemu , ale czy to pomoże , nie chcę też usunąć mu wszystkich plików no chyba  , że będzie to konieczne . 

Spróbuj uruchomić tryb awaryjny. Jeśli się uruchomi, to możesz spróbować użyć narzędzia przywracania systemu. Jeśli nie uruchomi się, albo uruchomi, ale przywracanie nie pomoże, to warto sprawdzić poprawność plików systemowych. Uruchom wiersz poleceń i w nim wpisz komendę

sfc /scannow

Zatwierdź i poczekaj na zakończenie sprawdzania. Potem sprawdź, czy system działa. Z prostszych rozwiązań - możesz odświeżyć system. Wiąże się to z koniecznością reinstalacji niektórych programów, ale same pliki i ustawienia użytkownika są bezpieczne. Jeśli to nie wchodzi w grę, to ja szczerze mówiąc nie mam pomysłu, który dałoby się przedstawić przez internet.

Poszedłem troszkę innym krokiem używając opcji odzyskiwania danych tzw. recovery . Komputer doprowadził akcję do końca po czym przeszedł do instalacji systemu Windows , wszystko poszło gładziutko aż do momentu gdy wyskoczył owy komunikat KERNEL DATA INPAGE ERROR . Więc postanowiłem uruchomić ponownie i przeszło do skanowania i naprawy komputera następnie udało się zalogować do systemu po użyciu opcji tryb awaryjny i ukazał się pulpit tylko , że tutaj przygoda się skończyła bo komputer się jakby zwiesił i nie można było kompletnie  nic zrobić . Ponowne uruchomienie komputera nie przynosi skutków . Znowu wyskakuje na czarnym ekranie naprawa dysku … 

@ po wpisaniu komendy sfc / scannow wyskakuje - Windows resource protection could not the repair service 

Sprawdz kondycję dysku instrukcja https://www.youtube.com/watch?v=fUhf2STgq3I i pamięć  http://techcomputeros.cba.pl/skanowanie-pamieci-ram-programem-memtest86/

Powiem tak , kompletnie nic nie dało się zrobić na owym dysku bo po wielokrotnych próbach odpalenia systemu kończyło się to niepowodzeniem . Za każdym razem system automatycznie próbował diagnozować i naprawiać komputer . Dziś na zajęciach próbowałem naprawić owe błędy na dysku , ale kompletnie nic to nie dało i co się okazało dysk kompletnie wysiadł . Podeszła myśl , a może coś nie gra z pamięcią i nawet próbowałem sprawdzić stan pamięci ram za pomocą programu Memtest i z pamięcią było wszystko w porządku . Czyli wniosek z tego jeden , dysk nadaje się do wymiany . 

Dziękuje użytkownikowi @ahonen97 za chęć pomocy ! 

Temat można zamknąć.

Do sprawdzenia i ewentualnej naprawy użyj programu MHDD. Działa jako Live CD. Tu uwaga - ważna informacja w nowych komputerach może się zdarzyć, że MHDD nie będzie wykrywał naszego dysku warto, więc sprawdzić ustawienia w BIOS-ie i jeśli jest włączona opcja AHCI wyłączyć ją. Trzeba w BIOS zmienić AHCI na IDE i dysk będzie wykrywany przez MHDD. Tu przykładowe tutoriale http://darmowyinternet.net/forum/temat-naprawa-dysku-twardego-mhdd-tutorial_751

http://forum.komputerswiat.pl/topic/17548-opis-programu-mhdd-i-technologii-smart/

Tu możesz pobrać MHDD (mam z opisami) https://my.pcloud.com/publink/show?code=XZE5l4ZjjQcfMMu5V0mwbNn5OJFCb3yYjK7