Samsung S3 LTE - wypalony wyświetlacz

Witam,

 

Samsung S3 LTE, zgłoszenie do serwisu z powodu wypalonego wyświetlacza od nawigacji oraz wyłączania się telefonu:

CCF21102016_00000.jpg

odmowa naprawy z powodu uszkodzenia mechanicznego:

CCF23102016_00000.jpg

fotografie telefonu:

IMG_0002.JPGIMG_0009.JPGIMG_0010.JPGIMG_0011.JPGIMG_0020.JPG
 

zostałem poinformowany, że chodzi o uszkodzenie w górnym lewym narożniku, wyszczerbienie i że w przypadku kiedy zostałby wymieniony wyświetlacz to również zostałoby naprawione widoczne uszkodzenie czego gwarancja nie odejmuje, dlatego gwarancja jest nieważna.

Dodam, że zgłaszana była druga usterka, samoistne wyłączanie się telefonu w stosunku do czego serwis się nie ustosunkował, rozumiem, że mikro uszkodzenie szybki ma na to wpływ?

Ktoś orientuje się jak ugryźć ten temat? Jak Wasze doświadczenia z podobnymi sytuacjami z serwisem Samsunga?

 

No pewnie, że by zostało naprawione bo w AMOLEDach wymienia się cały komplet od razu wyświetlacz + digi. 

 

 

Uaktywnić tryb upierdliwy i męczyć Samsunga, jeśli jesteś zdania, że wypalony wyświetlacz i inne problemy nie są twoją winą. 

 

 

Dlatego zacząłem kupować chińczyki, przynajmniej wiem na czym stoję- gwarancji nie ma. Mi anulowali gwarancję w S2 i S4, a S5 musieli wymienić bo wrócił z serwisu w takim stanie jakby był na froncie wojennym(uratowały mnie wtedy zdjęcia), a serwis się zapierał. 

Wiadomo, że wypalanie wyświetlaczy jest “zaletą” amoledów i nie ma nic wspólnego z delikatnym wyszczerbieniem, tym bardziej, że jest ono poza obszarem wyświetlanego obrazu.

Według mnie to mogą wymienić wyświetlacz a jeżeli wiąże się to z wymianą przedniego szkła, to po naprawie mogą je “przywrócić” do stanu sprzed naprawy gdyż mi ono w niczym nie przeszkadza.

 

 

 

Męcz Samsunga, serwis sam ci gwarancji nie przywróci. Im bardziej będzie upierdliwy tym lepiej, a i nie zaszkodzi wystawić im kilku opinii w internecie.

to jak to teraz z tą gwarancją?

na stronie Samsunga mam info o dwóch punkach serwisowych w Poznaniu:

  • Samsung Brand Store ul. Półwiejska 42, Poznań - tam byłem ale oni wysyłali go do:

  • Trial ul. Przemysłowa 45/47, Poznań - więc pojadę bezpośrednio tam, żeby pogadać osobiście.

 Teraz nie masz gwarancji. 

 

Musisz męczyć samego Samsunga na infolinii, mailu.

Tak więc poszedł email do Samsunga…

Powiedz tym pacaną w servisie ( bo inaczej ich nie nazwę) aby w nowym wyświetlaczu też wyszczerbali kawałeczek i po problemie.I zadaj im pytanie czy ten wyszczerbany kawałek jest przyczyną uszkodzenia wyświetlacza? 

też o tym pomyślałem jak będą robić problemy, mogą nawet z dwóch stron wyszczerbić, noszę go obecnie w silikonowym etui które zakrywa tą niedoskonałość więc jest ona dla mnie niewidoczna.

 

Obecny status:

“Pragnę poinformować, że Pana zgłoszenie zostało przekazane do odpowiedniego działu. Jeżeli otrzymam odpowiedź, natychmiast się z Panem skontaktuję, bądź bezpośrednio zrobią to przedstawiciele firmy Samsung. Dołożymy wszelkich starań, by dostarczyć satysfakcjonującego rozwiązania problemu.”

 

DYPLOMACJA…

 

 

Szanowny Panie Mateuszu,

 

Uprzejmie dziękuję za kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy Samsung.

 

Skontaktowałem się w Pana sprawie z serwisem.  

 

Na podstawie dokumentacji napraw technik wykrył uszkodzenie mechaniczne które uniemożliwia wykonanie naprawy gwarancyjnej. Pęknięty element jest częścią modułu wyświetlacza i nie występuje jako osobna część zamienna.

 

W związku z powyższym zmuszony jestem do podtrzymania obecnej decyzji serwisu.

 

W tej sytuacji mogę zaproponować naprawę odpłatną urządzenia.

Z chęcią udzielę odpowiedzi na ewentualne następne pytania.

 

 

BRAK SŁÓW…

Samsung…

A co tam .Oryginał kosztuje prawie 500zł -kupić i już ;). Tak się zastanawiam .Pęknięty element -zapewne dotyk. A co by zrobili gdyby dotyk był ok?Wymienili by sam LCD czy z dotykiem? No ale nie występuje przecież osobno więc ? Nadal upierałbym się nad tym, że pęknie ( wyszczerbanie ) dotyku nie miało wpływu  na uszkodzenie LCD . 

Poszedł kolejny e-mail.

Odpowiedź:

"

Bardzo mi przykro, ale nie jestem osobą wyznaczoną do podejmowania decyzji o uszkodzeniu mechanicznym. Tylko i wyłącznie technicy w serwisie mają taką możliwość ze względu na ich wiedzę i specjalistyczne szkolenie.

Dodatkowo nie posiadam narzędzi do podważenia ich opinii. W odpowiedzi na Pana wiadomość informuje, że firma Samsung podtrzymuje swoje stanowisko w sprawie, które zostało Panu przedstawione w poprzedniej korespondencji. Stanowisko firmy Samsung bardzo proszę traktować jako ostateczne. Jednocześnie informuję, że w sytuacji wystąpienia kolejnych zapytań w sprawie wiadomości zwrotne pozostaną z tą samą odpowiedzią.

 

W przypadku chęci dalszego reklamowania urządzenia, reklamacje proszę kierować pisemnie na adres:

 

Dział Reklamacji, Samsung Electronics Polska,
ul. Postępu 14, 02-676 Warszawa

"

 

Pozostaje napisać list…

Szkoda gadać. Technicy są przeszkoleni tak aby samsung nie był stratny na naprawach gwarancyjych .