Samsung S8530 Wave II czy Nokia C7?

Mój brat zastanawia się nad kupnem któregoś z tych smartfonów i myśli już strasznie długo, tak więc chciałbym mu coś zasugerować, ale niestety nie znam się na tym. Widziałem, że Samsung ma większy ekran, co jest sporym plusem, ale z kolei Nokia kusi darmową nawigacją. Na systemach i innych tego typu rzeczach nie znam się zupełnie, dlatego pytam - co polecacie? który z telefonów wybrać?

Bada to dalej młody system choć nie powiem rozwija się, za to nokia ma symbiana to już jest różnica i widać różnicę w aparacie i ekranie ja jakbym miał tę samą cenę i te dwa telefony to za samsungiem jakoś bardziej mnie ta marka przekonuje.

PS edytowany bo nie ten wave :stuck_out_tongue:

Poszukaj porównania na youtube lub innych portalach do Nokii N8. To prawie to samo urządzenie, N8 ma jedynie aparat 12 megapiksela oraz HDMI.

Co do nawigacji, lepsza będzie chyba Nokia. OVI Maps jest darmowa i działa naprawdę dobrze jednak ja preferuje Sygica. I o ile Wave jak i Nokia ma Sygic Mobile Maps 10 to jak narazie z tych dwóch tylko na nokie ma się ukazać Sygic Aura.

Są też oczywiście minusy takie jak idiotyczne umieszczenie slotu na karte pamięci.

Co do przyszłości mojej C7 też się nie martwię, Za niedługo ukarze się Symbian Anna a następnie nowy Symbian ^4 który ma być zupełnie zmieniony i będzie dostępny dla urządzeń z ^3. Wyczytałem też (nie wydaje mi się to prawdą ale kto wie) na którymś z portali że WinMobile7 ma być również udostępnione dla Nokii z S^3.

Wiem że nie piszę obiektywnie bo jestem posiadaczem C7 ale oba urządzenia są dość podobne i zbyt dużo różnic nie ma. To trochę tak jakby zastanawiać się nad wyborem które auto lepsze Audi czy BMW.

Najlepiej zrobi jak pójdzie gdzieś do salonu i sobie porówna te dwa modele i wtedy będzie mógł coś powiedzieć, ja osobiście łyknął bym Nokie C7 GPS, za darmo,więcej pamięci,inny aparat i moim zdaniem Wave II to taki odgrzewany kotlet

wybierz samsunga wave s8500 :slight_smile: