Samsung - Simlock - Gwarancja

Witam.

Posiadam telefon Samsung U700, jednak nawaliła mi w nim taśma i nie działają klawisze dotykowe, przez co telefon jest całkowicie bezużyteczny. Telefon został kupiony w sieci Plus, jednak musiałem z niego zdjąć simlock’a.

Słyszałem opinie, że gdy ściągniemy “smoka” gwarancja nas już nie obowiązuje, jednak mam pytanie do Was czy idzie to jakoś ominąć, czy aż tak bardzo podlega to weryfikacji. Wkurza mnie to, że jest to praktycznie nowy telefon, który szwankuje nie z mojej winy.

Wyczytałem jeszcze gdzieś, że np. serwis SE w ogóle nie patrzy na to czy jest simlock, czy go nie ma. Może podobnie jest z Samsungiem im oddać telefon?

Powiedzcie mi jeszcze czy jak go oddam, to mogę ponieść jakieś konsekwencje tego, że oddałem go z zdjętym simlockiem?

Generalnie jeśli zdejmowałeś simlocka na własną rękę, to faktycznie mogą ci odmówić naprawy na gwarancji. Jednak, ostatnio oddawałem sony ericssona do serwisu ze zdjętym simlockiem oraz zmienionym softem i przeszło bez problemu. Generalnie w różnych nieautoryzowanych serwisach można zarówno zdjąć jak i założyć blokadę, wiec w razie czego, też jest to pewne rozwiązanie.