San Andreas PC


(Patricko) #1

Witam.

Wiem ze to ktorys z koleji temat o SA jednak nie moglem sie powstrzymac o poinformawaniu zaionsteresowanych o ruszeniu strony GTA:SA na PC.

Oto ona. Zapraszam.

Powodzenia w zwiedzaniu i marzeniu kiedy ta gra bedzie :smiley:

Dodam jeszcze co zostanie zmienione w wersji na PC i Xobx:

-W obu wersjach dystans horyzont widoczno艣ci zostanie poszerzony.

-Tekstury b臋d膮 w lepszych rozdzielczo艣ciach i lepszej jako艣ci. R贸wnie偶 modele zostan膮 poprawione o dodatkowe polygony.

-Cienie oraz refleksy 艣wietlne przeliczane w czasie rzeczywistym zostan膮 dodane.

-W obu wersjach b臋dzie mo偶na s艂ucha膰 w艂asnych MP3'jek. B臋dzie mo偶liwo艣膰 klasycznego ods艂uchiwania utwor贸w, tak jak w poprzednich cz臋艣ciach, b膮d藕 stworzenia z nich stacji radiowej, z reklamami oraz komentarzami DJ'贸w.

-Powr贸ci mo偶liwo艣膰 nagrywania powt贸rek, zapisywania oraz odtwarzania ich.

--Tryb dla 2 graczy pojawi si臋 w wersji na Xboxa, ale nie na komputer!

-W wersji na Xboxa b臋dzie mo偶na porusza膰 kamer膮 do oko艂a postaci/pojazdu u偶ywaj膮c prawego ministicka.

-Oprawa audio zostanie poprawiona, d藕wi臋k b臋dzie w systemie Dolby 5.1

_zrodelko_


(boczi) #2

Dzi臋ki za cynk.

No - ju偶 tylko miesi膮c ;]


(:: MARIO ::) #3

oby nie by艂o spartolone jak driver3 :?


(Patricko) #4

Driv3r juz byl spartolny na PS2 i juz o wersja ta byla do niczego.

O wersji na PC juz nie bede mowil bo tekstury to sa w Mario.....lepsze :wink:


(:: MARIO ::) #5

moje texturki sa niczego sobie, slinik D3 wysiada :stuck_out_tongue:


(Adrian Swierczynski) #6

Jak ja sie nie moge doczeka膰 ju偶 San Andreasa! !!


(system) #7

gra艂em w driv3r na ps2 - wydaje mi si臋 super

a gta wiadomo super b臋dzie i innego wyj艣cia nie ma, tylko czy mi si臋 b臋dzie chcia艂o kt贸rys raz z kolei to przechodzic (ps2 rulez :P)


(Maartin 14) #8

;]Tylko czy bedzie mi dzialalo??Przecierz Gta VC nie dziala mi wiec czy mam wydawac kase na SA a niewiem czy bedzie mi dzialalo??


(boczi) #9

To sobie sprawdzisz wymagania sprz臋towe ;]

Dowiesz si臋 w swoim czasie - nie ma co dywagowa膰


(Del15piero) #10

Oficjalnie gta nie b臋dzie dzia艂a膰 na 98 ale mo偶e mo偶e


(Canaletto) #11

przekonasz si臋 graj膮c w demo


(Del15piero) #12

w膮tpie aby wysz艂o demo. Ostatnie demo to by艂o gta2


(JHS:PL) #13

Taa bedzie jeszcze wspanialsza, poraz kolejny odgrzane to samo, nadal bedzie tragicznie 艂atwa i bezmyslna. Ka偶dy 14 latek napewno chetnie zagra... :?


(Duch) #14

powiem tak: pe艂nia grande smaku :lol:


(Ford Fokus) #15

Mnie martwi膮 2 rzeczy,

ja mam:

AMD Duron 1000MHz,

Radeon9200Series Gigabyte,

czy to si臋 wyrobi?


(Krzysieknd2) #16

Kurde ale ja czekam na t膮 gierk臋. na play.com.pl jest za 100 z艂..musz臋 sobie kupi膰. Mo偶liwosci tyle 偶e ohoho, grania na ca艂e wakacje mo偶e i wi臋cej :slight_smile:

PS. pawe艂 nie za duzo tych minek ?? :roll: :stuck_out_tongue: :lol: :smiley:


(Adrian Swierczynski) #17

Mo偶e?? Ale bedziesz mia艂 chwilami skokowy obraz...lub wogule na tym twoim sprzecie nic n ie p贸jdzie


(Duda) #18

heh a mi to chyba nawet nie 艣mignie :frowning: AMD Duron 1200 MHz 128 MB RAM, Riva TNT 2 32 MB :frowning:


(:: MARIO ::) #19

nop na TNT to mozesz zapomniec, zmie艅 garfe na co艣 mocniejszego, ino do tego trza hajsu troche :slight_smile:

ale wakacje ida, szansa na zarobienie troche kaski dorywczo gdzie艣, i kupno jakie艣 nowszej grafiki (R9550 -240z艂) i z kostke ramu :wink:


(Krzysieknd2) #20

Mi powinno p贸jsc:

AMD Sempron 1600 MHz, Ge Force 2 64 MB, 256 RAM (nied艂ugo 512). Boj臋 si臋 jedynie o t膮 graf臋 偶e mo偶e muli膰 albo w cale nie p贸jsc SA :frowning: :frowning: