Ściąganie plików z kompa na komórkę


(Jabas) #1

mam pytanie takie jak w temacie, czyli jak ściągnąć jakiś plik (chodzi o melodię, albo zdjęcie) z komputera na komórke, na pewno muszę mieć jakiś kabelek specjalny dopasowany do mojego telefonu ale czy potrzebuję jeszcze jakiegoś specjalnego oprogramowania?? i jeżeli tak to skąd takie można ściągnąć?


(Djmac) #2

tak mozesz sciagnac melodie albo zdjecie z komputera na komorke, musisz miec albo irde, albo kabel Com albo blotooth (tak chyba sie pisze) oprogramowanie czasem sie przydaje *zazwyczaj* ja tam przesylam na SE bez oprogramowania tylko standardowo przez wind.XP

ps. poszukaj na forum bylo wiele tematow tego typu i podaj jescze model telefonu :stuck_out_tongue:


(Jabas) #3

no tak zapomniałam o modelu sorki :oops: simens c62


(Dudas bad boy) #4

Kup kabel na allegro pasujący do twojego tel. I tam przy tym powinien być program.


(Jabas) #5

dzięki bardzo

Złączono Posta : 31.03.2006 (Pią) 0:59

dzięki tak chyba zrobię :lol: :mrgreen: