SDL i rysowanie pocisku

Witam. Mam spory problem z napisaniem wystrzeliwania pocisku w grze typu Space Invaders. Chcę skorzystać z tej funkcji:

void DrawSurface(SDL_Surface *screen, SDL_Surface *sprite, int x, int y) {

	SDL_Rect dest;

	dest.x = x - sprite->w / 2;

	dest.y = y - sprite->h / 2;

	dest.w = sprite->w;

	dest.h = sprite->h;

	SDL_BlitSurface(sprite, NULL, screen, &dest);

	};

lecz niestety udało mi się tylko osiągnąć efekt, w którym po wciśnięciu klawisza odpowiadającego za wystrzał pojawią sia “linia” (wygląda to jak laser ;p) od dziobu statku do górnej krawędzi okna (używam grafiki “bullet.bmp”). Rozumiem, że trzeba skorzystać z tablicy dwuwymiarowej, która będzie zawierała współrzędne X i Y pocisku i pętli, lecz nie za bardzo wiem jak to zapisać :frowning: Byłbym OGROMNIE wdzięczny za pomoc bo termin zbliża się nieubłaganie ;p

Pozdrawiam.