SE k530i - Problem ze zdjeciem simlocka w salonie Play

Kiedys zupelnie przez przypadek zapytalem w salonie Play jak to jest u nich z simlockami. Czy mozna je zdjac bezplatnie na koniec umowy itp. Uzyskalem odpowiedz, ze mozna to zrobic nawet teraz i to zupelnie za darmo. Jednako okazalo sie, ze do mojego telefonu nie ma akurat kodu i ze salon wysle podanie o kod gdzies wyzej. Czas mijal (okolo miesiac) a kodu nadal nie bylo. W koncu napisalem do Play i odpisali mi, ze nie powinno byc problemow i ze kazdy pracownik ma obowiazek zdjac blokade. I ze jesli chce, to moge zlozyc skarge na tego pana co mi za bardzo nie pomogl i isc do innego salonu. Skargi skladal nie bede, bo ten czlowiek chyba winny niczemu nie jest. Za to wybralem sie do innego salonu a tam mila pani po 30 minutach kombinowania i dzwonienia gdzies powiedziala, ze nie moze nic zrobic bo system twierdzi ze nie ma informacji o blokadzie. Poradzila mi dowiadywac sie co jakis czas w salonie z ktorego zostalo wyslane podanie o kod. I tak minal kolejny miesiac a kodu nadal nie ma. Play nadal usilnie twierdzi ze wszystko jest ok ( droga mejlowa ), ale ze nie moga sprawdzic tam u siebie, czy ten kod jest napewno dostepny ( niby czemu nie? tam nie maja dostepu do systemu? ). W zwiazku z tym wszystkim chcialem zapytac co moglbym jeszcze zrobic z tym problemem? Do kogo sie zwrocic? I kim moglbym postraszyc Playa, zeby moze sprawe troche przyspieszyc.

Ja 2 miesiące temu kupiłem fona w Play i żadnego simlocka nie mam.

Tak wlasnie slyszalem, ze teraz juz nie zakladaja tego syfu. A przynajmniej ze nie zawsze. Ale ja neistety zalapalem sie na czas, kiedy jeszcze wszystkie tel go mialy. Domyslam sie, ze pisanie do nich za wiele nei zmieni. Chyba ze ich postrasze czyms. Moze UOKiK? Tylko nie wiem, czy to lezy akurat w ich kompetencji.