SE Vivaz u5i, konfiguracja pod internet,je kase a nie pakiet

Witam, mam problem z w/w telefonem, zastosowałem konfigurację ze strony plusa int gprs

" Konfiguracja manualna dla tego modelu:

1.Menu - Ustawienia - Łączność - Połączenie - Sieci docelowe - Punkt dostępu - Telefon pyta o automatyczne wyszukanie, wybieramy Nie - Wybierz punkt dostępu - Dane pakietowe.

2.Nazwa punktu dostępu danych pakietowych: internet, Wybierz sieć docelową: Internet.

3.W Sieciach docelowych wybieramy Internet - Nowo utworzony profil, Nazwa Połączenia: INTERNET, Nośnik danych: Dane pakietowe, Nazwa użytkownika pozostawiamy puste, Hasło pozostawiamy puste, Uwierzytelnianie: Normalne, Strona główna: http://wap.plus.pl - Opcje - Ustaw zaawansowane - Adresy DNS - Główny Adres DNS: 212.002.096.051, Pomocniczy adres DNS: 212.002.096.052 - Naciskamy dwukrotnie Wróć - Podświetlamy profil INTERNET - Opcje - Organizuj - Zmień priorytet - Przestawiamy INTERNET na pierwsze miejsce.

4.Wychodzimy do Menu - Internet - Telefon zacznie łączyć z internetem - Naciskamy Anuluj - Opcje - Ustawienia - Ogólne - Punkt dostępu - Z listy wybieramy INTERNET - Naciskamy dwukrotnie Wróć - Opcje - Wyjdz."

Internet działa, wykupiłem pakiet internetu 150mb ale zamiast go pobierać to zabiera kasę z konta.

Mógłbym liczyć na pomoc co zrobić żeby korzystało z pakietu?

Pozdrawiam.

Radzę sprawdzić czy pakiet jest na pewno aktywny (aktywacja chyba odbywa się w terminie DO 24h), w razie potrzeby zadzwonić do BOK i przedstawić jak się mają sprawy.

Od siebie mogę dodać że uwierzytelnienie ustawiałem na PAP+CHAP, a strona główna i DNSy zostawiałem puste.