Dzisiaj pojawił mi się komunikat związany z błędami na dysku wraz z informacją o konieczności zabezpieczenia daych na nim się znajdujących, a że jest to laptop z wszytkimi moimy materiałami na uczelnię to trochę się przejąłem. Dlatego proszę Was o ewentualną opinię i poradę, co w tej sytuacji zrobić. Konieczna jest reklamacja? (Już raz w niej był, spalona płyta główna z winy lenovo - zła konfiguracja startowa maszyny, czy te relokowania mogą być związane z temperaturami?)
Załączam link do screena z CrystalDyskInfo. (nie chciało mi wstawić grafiki )
Tak, mam, psiakrew, znowu problemy, nigdy więcej lenovo, laptop ma 8 miesięcy, a już na gwarancji wymieniali płytę główną, wraz z połową bebechów i jeszcze teraz ten dysk… A jak z możliwością uszkodzenia tego dysku przez temperaturę? Jest to możliwe? Miałbym dodatkowy argument w razie czego w czasie reklamowania