Seo-pozycjonowanie, brak zmian w google

Witam. Ostatnio zrobiłem stronę. Została ona zindeksowana przez google i jest pokazywana gdy wpiszę odpowiednią frazę. Napisałem lepszy opis strony (więcej słów kluczowych itp.), by poprawić pozycję w google. Niestety czekam już chyba 3 dzień i opis się nie zmienia. Co robić?

Google nie korzysta z meta keywords. A co masz zrobić? Nic, poczekać jeszcze trochę.

Najlepszym sposobem jest zmiana “description” w meta oraz wpisanie słów kluczowych w stronie (malutkim tekstem, lub właściwie niewidoczne) - tym sposobem ustawiłem kilka stron na samej górze “Googli”…

To czy Google korzysta z “keywords” z meta nie jestem pewien.

athei możesz dać jakiś link do artykułu lub jakiejś informacji gdzie jest to opisane ?

Równie dobrze można tracić pozycję, a nawet dostać dożywotniego bana na domenę.

Google pewnie korzysta z mety ale też roboty nie są głupie i korzysta z zawartości strony oraz pokrycia mety z zawartością strony.

ra-v po ustawieniu:

Tekst jest w pełni czytelny, ale mały i nie rzucający się w oczy. Nie widzę tutaj powodu dla bana domeny.

  1. Google nie patrzy na meta keywords.

  2. Czcionka small jest dozwolona, jednakże nie ma takiej wartości jak normalna i na górze kodu strony.

  3. Jedynie czcionka zlewająca się z tłem (niewidoczna) lub zdecydowanie zbyt mała jest powodem bana.

Jak nie korzysta z meta keywords? to po co to w ogóle jest? Czemu można dostać bana za wpisywanie słów kluczowych w treść? Jak google może rozpoznać, że to są słowa kluczowe wpisane w treść, a nie jakieś mikroskopijne notatki? Czcionka mikroskopijna jest zabroniona, czy jak to jest?

No to korzysta z mety, czy z pokrycia maty z zawartości?

Niektóre wyszukiwarki używają. Google nie.

Za sam tekst bana raczej nie dostaniesz, ale jeśli będą tam ukryte linki to jest to możliwe- zabezpieczenie google przed pozycjonowaniem. Google formalnie walczy z pozycjonowaniem, np. katalogi stron mają coraz mniejszą wartość, niektóre dostały bana lub spadł im PR.

Po co ma walczyć z pozycjonowaniem? Ale nie korzysta tylko z keywordsów, czy z całego meta?

Nie korzysta z keywordsów.

Pozycjonowanie jest dla Google nie korzystne. Nie generuje dochodu, lepiej zachęcić klientów do wpakowania kasy w AdWords niż w pozycjonowanie, wtedy google automatycznie umieszcza na górze w żółtym polu lub po prawej reklamę danej strony.

Tak naprawdę pracownicy google również mogą manipulować wynikami, niekoniecznie w złym celu, lecz niektórzy wymyślają teorie, że ktoś im daje w łapę sporo i dlatego, co jest praktycznie jak najbardziej możliwe, ale to plotka i nie chce tutaj niszczyć dobrego imienia firmy.

Jeśli nie ma sensu wpisywać słów kluczowych do keywords to gdzie je mam wpisywać?

Umiejętnie do TITLE i META DESCRIPTION.