Witam. Ostatnio zrobiłem stronę. Została ona zindeksowana przez google i jest pokazywana gdy wpiszę odpowiednią frazę. Napisałem lepszy opis strony (więcej słów kluczowych itp.), by poprawić pozycję w google. Niestety czekam już chyba 3 dzień i opis się nie zmienia. Co robić?
Google nie korzysta z meta keywords. A co masz zrobić? Nic, poczekać jeszcze trochę.
Najlepszym sposobem jest zmiana “description” w meta oraz wpisanie słów kluczowych w stronie (malutkim tekstem, lub właściwie niewidoczne) - tym sposobem ustawiłem kilka stron na samej górze “Googli”…
To czy Google korzysta z “keywords” z meta nie jestem pewien.
athei możesz dać jakiś link do artykułu lub jakiejś informacji gdzie jest to opisane ?
Równie dobrze można tracić pozycję, a nawet dostać dożywotniego bana na domenę.
Google pewnie korzysta z mety ale też roboty nie są głupie i korzysta z zawartości strony oraz pokrycia mety z zawartością strony.
ra-v po ustawieniu:
Tekst jest w pełni czytelny, ale mały i nie rzucający się w oczy. Nie widzę tutaj powodu dla bana domeny.
-
Google nie patrzy na meta keywords.
-
Czcionka small jest dozwolona, jednakże nie ma takiej wartości jak normalna i na górze kodu strony.
-
Jedynie czcionka zlewająca się z tłem (niewidoczna) lub zdecydowanie zbyt mała jest powodem bana.
Jak nie korzysta z meta keywords? to po co to w ogóle jest? Czemu można dostać bana za wpisywanie słów kluczowych w treść? Jak google może rozpoznać, że to są słowa kluczowe wpisane w treść, a nie jakieś mikroskopijne notatki? Czcionka mikroskopijna jest zabroniona, czy jak to jest?
No to korzysta z mety, czy z pokrycia maty z zawartości?
Niektóre wyszukiwarki używają. Google nie.
Za sam tekst bana raczej nie dostaniesz, ale jeśli będą tam ukryte linki to jest to możliwe- zabezpieczenie google przed pozycjonowaniem. Google formalnie walczy z pozycjonowaniem, np. katalogi stron mają coraz mniejszą wartość, niektóre dostały bana lub spadł im PR.
Po co ma walczyć z pozycjonowaniem? Ale nie korzysta tylko z keywordsów, czy z całego meta?
Nie korzysta z keywordsów.
Pozycjonowanie jest dla Google nie korzystne. Nie generuje dochodu, lepiej zachęcić klientów do wpakowania kasy w AdWords niż w pozycjonowanie, wtedy google automatycznie umieszcza na górze w żółtym polu lub po prawej reklamę danej strony.
Tak naprawdę pracownicy google również mogą manipulować wynikami, niekoniecznie w złym celu, lecz niektórzy wymyślają teorie, że ktoś im daje w łapę sporo i dlatego, co jest praktycznie jak najbardziej możliwe, ale to plotka i nie chce tutaj niszczyć dobrego imienia firmy.
Jeśli nie ma sensu wpisywać słów kluczowych do keywords to gdzie je mam wpisywać?
Umiejętnie do TITLE i META DESCRIPTION.