Service pack 3... co to jest?


(matusia :)) #1

chcialam zainstalowac Kasperskiego poniewaz moja licencja na AVG sie konczy ale podczas instalacji wyswietla mi sie komunikat ze musze zainstalowac jakis "service pack3 do win 2000".

Pomozcie mi bo nie wiem zkad to wziac i co to jest..

A w ogole to za to sie ptlaci???


(adpawl) #2

Pobierz sobie lepiej i zainstaluj nowszy Service Pack 4 :wink:

http://www.microsoft.com/windows2000/do ... sp4pl.mspx

BTW

Service Pack, w skrócie SP - to zestaw poprawek systemu (najczęściej krytycznych) -poprawiają znalezione błędy, wprowadzają nowe funkcjonalności itp. a przede wszystkim - zwiększaja bezpieczeństwo.


(Witam200) #3

Windows 2000 PL Service Pack 4


(matusia :)) #4

ale ja nie moge zainstalowac tego bo mam 68mega za malo:( co mam zrobic??? moze jest jakis program do zazadzania partyciami... to podziele je inaczej i bedzie oki:0


(aju) #5

To nie możesz usunąć jakiś plików z tej partycji.

:arrow: Zmiana rozmiaru partycji