Services.exe wykorzystuje 20% CPU

Witajcie, moim problemem jest proces services.exe, który zabiera mi 20% CPU. Nie znam się na tym zbytnio, ale w innych tematach widziałem, że często potrzebny był log.

http://wklej.org/id/

Uruchomiłem również combofix, który przez godzinę coś robił, ale nic to nie pomogło.

Z góry dzięki za wszelką pomoc. :slight_smile:

przeczyść ccleanerem i odinstaluj toolbary.

Nie zaszkodzi, ale raczej też nie pomoże.

Mam podobny problem. Cechy wspólne: XP SP3, COMODO i mobilny internet {Play, iPlus) - services.exe obciążenie CPU do 10-15% na C2D E4400@2,6Ghz.

Wszystko było ok póki używałem E156G ze starym PLAY ONLINE. Po wymianie PLAY ONLINE na ten od E173 pojawił się ten problem, ale po jakimś czasie

zniknął. Obecnie mam E398 z Plusa i takie objawy występują na aplikacji z Plusa, jak i z Polsatu, a po zamknięciu obciążenie services.exe spada do 0%.

Nawiązanie połączenia ze Start-Połącz z-PLAY nie zwiększa obciążenia CPU, czyli raczej nie jest to problem ze sterownikami modemu. Wszystkie (?)

programy do obsługi modemu to brandowane klony Mobile Partnera, dlatego ta choroba jest dziedziczna. Przypuszczam, że oryginalny Mobile Partner

ma błąd/gryzie się z COMODO. Swego czasu COMODO gryzł się z procesem ctfmon.exe, co skutkowało obciążeniem services.exe na poziomie 10%.

Moja sugestia: wyłącz PLAY ONLINE- sprawdż obciążenie, zabij ctfmon.exe - sprawdż obciążenie. Jeśli to PLAY ONLINE to może starsza wersja by pomogła,

albo czekaj na aktualizację PLAY ONLINE/COMODO, która rozwiązę problem, w międzyczasie łącz się ze Start-Połącz z-PLAY.

Jeśli to ctfmon.exe usuń go z autostartu, jeśli nadal będzie uruchamiany przez jakiś proces użyj xp-AntiSpy (chyba jest na portalu). Jest tam opcja

zastąpienia pliku ctfmon.exe (podobno całkowicie zbędny) fałszywym ctfmon.exe (sekcja Tweaks).

Nie zaszkodzi też przeskanować za pomocą MBAM.

Dodane 12.01.2012 (Cz) 22:17

Rozważ też odinstalowanie COMODO i zastąpienie innym firewallem.