Services.exe wykorzystuje 20% CPU

Witajcie, moim problemem jest proces services.exe, który zabiera mi 20% CPU. Nie znam się na tym zbytnio, ale w innych tematach widziałem, że często potrzebny był log.

http://wklej.org/id/

Uruchomiłem również combofix, który przez godzinę coś robił, ale nic to nie pomogło.

Z góry dzięki za wszelką pomoc. :slight_smile:

przeczyść ccleanerem i odinstaluj toolbary.

Nie zaszkodzi, ale raczej też nie pomoże.

Mam podobny problem. Cechy wspólne: XP SP3, COMODO i mobilny internet {Play, iPlus) - services.exe obciążenie CPU do 10-15% na C2D E4400@2,6Ghz.

Wszystko było ok póki używałem E156G ze starym PLAY ONLINE. Po wymianie PLAY ONLINE na ten od E173 pojawił się ten problem, ale po jakimś czasie

zniknął. Obecnie mam E398 z Plusa i takie objawy występują na aplikacji z Plusa, jak i z Polsatu, a po zamknięciu obciążenie services.exe spada do 0%.

Nawiązanie połączenia ze Start-Połącz z-PLAY nie zwiększa obciążenia CPU, czyli raczej nie jest to problem ze sterownikami modemu. Wszystkie (?)

programy do obsługi modemu to brandowane klony Mobile Partnera, dlatego ta choroba jest dziedziczna. Przypuszczam, że oryginalny Mobile Partner

ma błąd/gryzie się z COMODO. Swego czasu COMODO gryzł się z procesem ctfmon.exe, co skutkowało obciążeniem services.exe na poziomie 10%.

Moja sugestia: wyłącz PLAY ONLINE- sprawdż obciążenie, zabij ctfmon.exe - sprawdż obciążenie. Jeśli to PLAY ONLINE to może starsza wersja by pomogła,

albo czekaj na aktualizację PLAY ONLINE/COMODO, która rozwiązę problem, w międzyczasie łącz się ze Start-Połącz z-PLAY.

Jeśli to ctfmon.exe usuń go z autostartu, jeśli nadal będzie uruchamiany przez jakiś proces użyj xp-AntiSpy (chyba jest na portalu). Jest tam opcja

zastąpienia pliku ctfmon.exe (podobno całkowicie zbędny) fałszywym ctfmon.exe (sekcja Tweaks).

Nie zaszkodzi też przeskanować za pomocą MBAM.

Dodane 12.01.2012 (Cz) 22:17

Rozważ też odinstalowanie COMODO i zastąpienie innym firewallem.

COMODO ma to do siebie że, lubi co jakiś czas sprawiać dziwne problemy, zwykle po kolejnej aktualizacji.

Po zamknięciu PLAY ONLINE problem znika. Jak zrobić to łączenie się ze Start-Połącz z-PLAY? Mam tam tylko PLAY ONLINE i Unistall. Dzięki za pomoc.

Nie wchodź we Wszystkie programy tylko po prawej stronie Połącz z nad Drukarki i faksy

Nie mam tam ani Połącz z ani Drukarki i faksy. Mam: uruchom, wyszukaj, pomoc i obsługa techniczna, określ dostęp do programów i ich ustawienia domyślne, panel sterowania, moj komp, moja muzyka,dokumenty i obrazy.

df3gs , proszę o zapoznanie się z tematem zasady-wklejania-logow-forum-t253052.html i dostosowanie się do niego. W przeciwnym wypadku temat poleci do kosza.

OK to trzeba utworzyć.

Nie znam twojej wersji PLAY ONLINE, przypuszczam, że twój modem to E353.

Otwórz PLAY ONLINE,rozłącz połączenie. Poszukaj Ustawienia - Tryb łączenia i przestaw z NDIS na RAS(modem), następnie połącz.

Tak jest w aplikacji z Polsatu, u ciebie też gdzieś musi być ta opcja.

Zamknij PLAY ONLINE i teraz sprawdź czy jest Start-Połącz z-PLAY.

Mój modem to E173.

Na RAS nie łączy się ani przez PLAY ONLINE, ani z menu start z którego wyskakuje komunikat o treści:

"Trwa weryfikowanie nazwy użytkownika i hasła…

Błąd: 6: Nieprawidłowe dojście."

Weryfikacje PIN-em wyłączyłem i nic to nie zmieniło. Da się coś z tym zrobić?

Jakiś dziwny ten PLAY ONLINE…

Używam PLAY ONLINE od E173 z E156g i moja wersja nie ma wcale przełączania z NDIS na RAS - chyba że to zależy od podłączonego

modemu (E156G chyba nie obsługuje NDIS).

Zdaje się jednak, że już masz połączenie PLAY w Start-Połącz z… Jeśli tak to rozłącz połączenie ,w PLAY ONLINE wejdź w Narzędzia-

Profile-edytuj PLAY i sprawdź co masz w ustawieniach.

Powinno być APN: internet Użytkownik i hasło mają być puste, ewentualnie utwórz nowy profil z takimi ustawieniami i spróbuj się

połączyć.Sprawdź też ustawienia w menu Sieć typ połączenia UMTS 3G, czy jak tam masz oraz Wybór sieci - automatyczny.

Ścieżka do tych ustawień może być trochę inna - w tej chwili ściągam z internetu Plusa i nie mam możliwości odpalenia

PLAY ONLINE - nie mam też praktyki z E173.

Jeżeli masz jakiegoś znajomego z modemem E156G lub innym z Playa to pożycz, odinstaluj swojego PLAY ONLINE,

zainstaluj tamtego i połącz się. Jeśli będzie ok to odinstaluj i zainstaluj swojego. Połączenie PLAY powinno zostać.

Możesz też sprawdzić czy twój modem działa z tamtą aplikacją - na starszych PLAY ONLINE nie było kłopotów z services.exe.

Ewentualnie odinstaluj COMODO - podejrzewam, że on jest powodem.

Dodane 13.01.2012 (Pt) 1:16

Spróbuj też do łączenia użyć aplikacji topnetinfo,powinna działać z E173. Znajdziesz ją na Forum bez kabli, tam też są ludzie,

którzy zjedli zęby na modemach, więc możesz poprosić o pomoc.

Napisz czy i jak rozwiązałeś problem.

Są puste i nic.

Zmienianie tych ustawień również nic nie pomogło.

Nie mam, wiec nie wiem czy to by rozwiązało problem.

Spadło z ~20 na ~15.

Wyskakuje jakiś błąd. Zaraz będę pytał o pomoc na bez-kabli.pl. Napisze potem tutaj czy top netinfo rozwiązało problem.

Dzięki wielkie za pomoc. :slight_smile: