Serwer Counter Strike GO - jak zrestartować?

Stawiam serwer Counter Strike Global Offensiwe i po wprowadzeniu pewnych zmian nie wiem jak go zrestartować?

W konsoli serwera wpisz “quit”, lub w grze wpisz w konsoli hasło do rcon serwera

rcon_password HASŁO

a następnie wpisz

rcon quit

 

Chyba, że serwer masz na pukawce lub podobnym hostingu, wtedy z panelu na stronie powinna być opcja restaru serwera.

Jestem początkujący i stawiam serwer u siebie na kompie na Windows 10 chce się nauczyć administracji, Gdzie znajduje się konsola serwera?

W głównym folderze serwera będzie plik srcds.exe, on jest konsolą serwera i tam możesz zarządzać serwerem. Zresztą restart serwera to po prostu wyłączenie jego aplikacji i uruchomienie jej jeszcze raz.

Ew. zamiast “quit” możesz użyć polecenia “_restart” (razem z tą podłogą).

 

Tylko do parametrów startowych pliku srcds.exe musisz dodać -console

Utwórz skrót do pliku srcds.exe, a następnie na utworzony skrót naciśnij PPM -> Właściwości -> w polu Element docelowy napisz na końcu (za cudzysłowem, po spacji) -console.

Zrobiłem tak jak powiedziałeś, i chyba coś zadziało bo kursor przeskoczył do nowej linii. Przesyłam screena

https://zapodaj.net/4c09e7862c482.png.html

 

Dobra już się domyśliłem. Link do programu musi być w jednej linii z “_restart” lub quit

BTW. mój błąd.

Samo -console nie wystarczy, żeby uruchomić konsole. Trzeba jeszcze dopisać przynajmniej jedną komendę:

-game csgo.

 

Cała linia startowa powinna być taka:

Miejsca na adresy IP musisz zastąpić swoim adresem.

W miejsce X (ostatnia pozycja) wstawiasz swój klucz autoryzacyjny Steam, który bierzesz stąd: http://steamcommunity.com/dev/managegameservers

 

To, co Tobie się uruchomiło, to nie jest konsola serwera, tylko zwykły wiersz poleceń Windowsa.

 

Tyle że ja mam dynamiczne IP, ale najwyżej nie będę wyłączał komputera na przykładowo 7 dni albo będę zmieniał w linii poleceń. Za resztę dzięki wielkie.