Serwery do cs 1.5


(Krzysieknd2) #1

Znacie jakieś? Są wogole jeszcze?

Kilka miesięcy temu jeszcze grałem ale teraz te serwery juz nie istnieją :frowning:


(Radek Nowicki) #2

teraz są chyba tylko płatne


(Paweł) #3

Ale już chyba przez CS 1.5 nie gra się przez Internet tylko w wersję CS 1.6


(Krzysieknd2) #4

wiem wiem ale serwery jesszcze są, tylko gdzie :smiley:


(Lorun) #5

serwerów do cs 1.5 jest całkiem sporo

masz tutaj kikla odemnie

Polskie

213.227.67.94:27015 CS Games.Bnet.PL

81.219.246.4:27015 JaZdA-KrAkOw^2-0^FreeStyLe

156.17.53.33:27017 Kuznia TP 1.5 Server

213.25.4.33:27016 cs.enTerpol.pl v1.5 TP - Lublin

217.98.64.4:27015 CS 1.5 ROMIX > http://wpiszu.pl

193.151.64.14:27015 b2 counter-strike.com.pl 1.5 FFA [CD Req] War3FT

80.72.34.203:27015 Fragmania

213.25.122.228:27015 [DataNet] - Rzeszow | FFA | C-D REQ

213.199.194.10:27015 Pestka 1.5 Public Server by #Mt-net

193.29.255.2:27016 VikNet CS Server

81.219.231.51:27015 Magma-Net CS Serwer

81.26.6.5:27020 Bartek CS 1.5 CD req

80.55.86.162:27015 CS w [CDK]

213.77.2.161:27015 IMPAKT CyberCave

217.173.160.55:28015 Benden CS1.5 FFA Server #1

83.16.178.246:27015 CaFE ABAK

85.10.193.182:27045 Blasted Hope Clan Server

213.241.90.134:27015 [-OpZ-][Klan Server][CS 1.5][TP][CD-Req]

80.72.34.202:27015 [r0x] Klan Server 1.5 Team-Play

217.173.160.55:36096 Benden CS1.5 TP Server #2

80.55.236.202:27015 eVolution Server CS 1.5

Zagraniczne

213.202.216.59:27015 [CD]-=[HK]Daddelschloss=- 1.5 http://www.TheHeavens.de

131.155.226.40:27015 ]dh16[[ #!ARGH!] Zwaar van de Kaart 1.5 | oldskool cycle

217.172.182.214:27015 [Murka] CS1.5 Standard-Maps http://www.murka-terroristka.de

84.16.224.105:28200 LuckZuAIM by Spitzenserver.de

81.2.187.173:27015 http://www.relax-internetcafe.de @ Raies.de

to takie serwy na których jest najczęściej lud,nie świecą one pustkami

PS:ja gram w cs 1.5 pod nickiem Metal gear rex prof.hab :smiley:


(Gutar) #6

a po co grać w 1.5 :stuck_out_tongue: 1.6 jest imho lepsze, ale to moze dlatego ze nie przywiązalem sie zbytnio do 1.5.


(Krzysieknd2) #7

lorun , dzięki wielkie. Przydadzą się :slight_smile:

może kiedyś zagramy ??:slight_smile:


(Lorun) #8

może i zagramy

nalepiej jakbyś podał swój nick wtedy by było cycuś :smiley:


(Krzysieknd2) #9

gram pod róznymi nickami. Najpierw (gdzies przez tydzien) będe lamił a potem jak się zozgorzeje to może Kyniu lub HARNAS :


(Mati14 91) #10

83.16.194.194:27015 DomkI LaN SerweR CS 1.5 niskie pingi czasami skocza ale og u lem jest ok!


(Edgarmks) #11

Też gram w CS 1.5 i mozemy się spotkac na serwerze jakims tylko napiszcie na jakim,serwer wszystko na pw. podajcie zeby nie zasmiecac tematu.

Polecam dwa serwery z tych co podal lorun

-Benden

-Fragmania

-Jazda Kraków


(Mikers One1) #12

Co do Jazdy KrK to jest juz inny adres IP... 193.238.72.5:27015

Złączono Posta : 29.04.2006 (Sob) 10:59

Pawel jak chcesz grac w wersje 1.6 to oryginal a na piracie wiekszosc serwerow ma hasla... :confused: ostatnio probowalem...


(Jareq02) #13

A ja polecam taki serwerek cs 1.5

62.181.0.212:27040 U polaczka :smiley: @Shooters.pl hasło: team

Miła atmosfera i co najważniejsze wszystkie dzwieki zajmuja 500kb i nie trzeba ich sciagac cala noc :smiley: wystarczy 1 minuta :slight_smile:


(DaViD Cafe AbAk) #14

Ale z was ulomy..! Cs 1.5 dziala i gra sie normalnie..! Przez internet.. A serwerow jest pelno!

62.75.177.142:27015 <-- to server z war3 i napewno dziala!

I nie gadac ze nie dziala cs 1.5


(Bobekmlawa) #15

!!


(Morderca9) #16

masz tu serwerka :slight_smile:

193.33.34.21:27050 Coloseum.vc.pl Lublin TP | GamesNet.pl [PL]

haslo : coloseum


(Kromkua) #17

Zapraszam na nowy serwer 1,5 :slight_smile:

195.114.0.71:27086 muRderTeam.org # CS 1.5 [FFA] Server


(William Birkin) #18

195.42.112.3:27058 BnetArena 1.5 @Shooters.pl

ZAPRASZAMY NA NOWY SERWER!

NISKIE PINGI!

PRZYJEMNA ATMOSFERA!

15 SLOTOW!

HASLO team

W razie pytan http://www.gamesbnet.fora.pl

ZAPRASZAMY ZAPRASZAMY ZAPRASZAMTY


(Bobekmlawa) #19

Dobra Koniec żartów!! Cs 1.5 w necie zyje a ten server jest na to dowodem! zobaczcie sami !!

89.77.191.239:27015 ZsYp LuBlin Serwer Cs 1.5

ZAPRASZAM :lol:


(Lopid Elo) #20

Zapraszam na znakomity serwer cs 1.5 :arrow: 195.42.112.15:27024 Golub-Dobrzyn Games FFA 1.5 :!: :!: :!: