Witam.
Zakupiłem głośniki Genius 1250 2.1 i po półtorej roku użytkowania lewy głośnik zaliczył zgona.
Wysłałem je na gwarancje przez sklep Alsen.
W sklepie dostałem informacje że będzie to trwać 21 dni roboczych.
Nie śpieszy mi się także czas tu nie gra roli lecz…
chciałbym poznać waszą opinie o serwisie tego sklepu…
Czy rzeczywiście jest to te 21 dni roboczych czy o wiele wiele więcej a może krócej ?
Proszę o wasze opinie bo jest to moja 1 wysyłka na gwarancje w tym sklepie :]
Pozdrawiam.
kamil_w
(kamil_w)
22 Sierpień 2012 09:20
#2
Ech… rada na przyszłość. Sprzęt wysyłaj do autoryzowanego serwisu, a nie do sklepu, w którym kupowałeś dane urządzenie.
Rozwiń. Dlaczego ?
Wiem, miałem taką opcje ale to przez kuriera który do domu podjeżdża a mnie nie chce się bawić w takie coś.
drobok
(Drobok)
22 Sierpień 2012 10:08
#4
Tracisz na czasie. Oni sami to do nich po weryfikacji usterki wyślą
Nadal nie otrzymałem odpowiedzi od was na zadane pytanie…
PYTANIE :
Czy rzeczywiście jest to te 21 dni roboczych czy o wiele wiele więcej a może krócej ?
Proszę o wasze opinie bo jest to moja 1 wysyłka na gwarancje w tym sklepie :]
Pozdrawiam.
kamil_w
(kamil_w)
22 Sierpień 2012 16:38
#6
Przeważnie czas ten nie jest przekraczany, ale jeśli okaże się, że w serwisie nie mają odpowiednich części to można się spodziewać, że będzie trzeba doliczyć czas oczekiwania na dostarczenie części zamiennych. Najdłużej w życiu czekałem na powrót laptopa firmy Acer kilka lat temu, bo w Polsce nie było serwisu (możliwe, że wciąż go nie mamy) i urządzenie zostało wysłane do Czech.
Znalazłem taki sam problem z tymi samymi głośnikami który posiadałem :
http://ocforum.pl/108-genius-pomoc-tech … czu-39633/
Czy za takie coś przydzielą mi nowe głośniki ?
Nic nie rozkręcałem…
Tylko słuchałem muzyki na nich i nic więcej ^^
– Dodane 05.09.2012 (Śr) 15:18 –
@Refresh