Serwis Alsen - Czas wysyłki na gwarancje

Witam.

Zakupiłem głośniki Genius 1250 2.1 i po półtorej roku użytkowania lewy głośnik zaliczył zgona.

Wysłałem je na gwarancje przez sklep Alsen.

W sklepie dostałem informacje że będzie to trwać 21 dni roboczych.

Nie śpieszy mi się także czas tu nie gra roli lecz…

chciałbym poznać waszą opinie o serwisie tego sklepu…

Czy rzeczywiście jest to te 21 dni roboczych czy o wiele wiele więcej a może krócej ?

Proszę o wasze opinie bo jest to moja 1 wysyłka na gwarancje w tym sklepie :]

Pozdrawiam.

Ech… rada na przyszłość. Sprzęt wysyłaj do autoryzowanego serwisu, a nie do sklepu, w którym kupowałeś dane urządzenie.

Rozwiń. Dlaczego ?

Wiem, miałem taką opcje ale to przez kuriera który do domu podjeżdża a mnie nie chce się bawić w takie coś.

Tracisz na czasie. Oni sami to do nich po weryfikacji usterki wyślą :stuck_out_tongue:

Nadal nie otrzymałem odpowiedzi od was na zadane pytanie…

PYTANIE :

Czy rzeczywiście jest to te 21 dni roboczych czy o wiele wiele więcej a może krócej ?

Proszę o wasze opinie bo jest to moja 1 wysyłka na gwarancje w tym sklepie :]

Pozdrawiam.

Przeważnie czas ten nie jest przekraczany, ale jeśli okaże się, że w serwisie nie mają odpowiednich części to można się spodziewać, że będzie trzeba doliczyć czas oczekiwania na dostarczenie części zamiennych. Najdłużej w życiu czekałem na powrót laptopa firmy Acer kilka lat temu, bo w Polsce nie było serwisu (możliwe, że wciąż go nie mamy) i urządzenie zostało wysłane do Czech.

Znalazłem taki sam problem z tymi samymi głośnikami który posiadałem :

http://ocforum.pl/108-genius-pomoc-tech … czu-39633/

Czy za takie coś przydzielą mi nowe głośniki ?

Nic nie rozkręcałem…

Tylko słuchałem muzyki na nich i nic więcej ^^

Dodane 05.09.2012 (Śr) 15:18

@Refresh