Mi jak padł lapek HP to przez infolinię zgłosiłem “szkodę” dzień później kurier odebrał sprzęt i oddał mi go dwa dni później. Sprzęt trafił do ich autoryzowanego serwisu w Bydgoszczy.
U mnie gdy padł laptop kazali włączyć autodiagnostykę, która wykazała że padła kość RAM. Zapytał się mnie serwisant czy wymienię sam. Powiedziałem mu że żaden problem 2 dni później nowa kość była zamontowana w laptopie. Po starą przyjechał kurier (gdy po niego zadzwoniłem)
Nie chciałem tego robić przez sklep który mi poradził, że kontakt z serwisem HP będzie szybszy i tak się stało. Z obsługi i szybkości byłem bardzo zadowolony. W lapku wymieniali mi płytę główna.
Zgadza się. Mi mówili w sklepie że trzy tygodnie. :o Właśnie kurier zabrał laptopa do Bydgoszczy. Ma być z powrotem naprawiony na początku przyszłego tygodnia. Zobaczymy.
– Dodane 07.06.2013 (Pt) 18:32 –
Laptop jest już z powrotem. Wszystko na 5+. =D> Ekspress