Witam.
Dogadaj się z serwisem,przedstaw wczesniejszy dowód od nich i zobacz co oni na to.
Jeśli się uprą do niczego ich nie zaprzęgniesz.
Nie ma szybki -jest dotyk .Ja widzę to tak dotyk był pęknięty.Oddałeś do serwisu aby go wymienili. Dotyk -uszklodzony przez użytkownika czyli gwrancja nie obejmuje. Gość w serwisie próbował odkleić dotyk od wyświetlacza ponieważ są klejone razem no i trafiło całkiem ten dotyk.Skoro nie godzisz się na płacenie 550zł -poproś grzecznie pana aby oddał telefon w takim stanie w jakim przyjął do naprawy-czyli z pekniętym i działającym dotykiem. .I myślę ,że sprawe możesz spokojnie wygrać . Ponieważ oddałeś działający telefon z lekko uszkodoznym ale działającym dotykiem. Ja bym nie odpuścił gościowi i tyle.
W poniedziałek, z racji tego iż od jutra mają zamknięte, mam zamiar pojechać i “poprosić” o zwrot urządzenia w stanie w którym go otrzymali. Nawet za robociznę demontażu szybki mogę zapłacić.
Gość po prostu sam to uszkodził przy demontażu. Nie ma innej możliwości-to jest jakiś autoryzowany serwis? Powiem Ci tak wymieniałem dotyk w htc .Zamówiłem nowy ,odkleiłem stary od wyświetlacza.Dostałem nowy dotyk biorę się za robote i tak pod światło widzę ,że na wyświetlaczu jest rysa. Myślę no to pękł przy odklejaniu .Podłączyłem i faktycznie uszkodzony. Nie jest tak prosto odkleić dotyk od LCD. Innym razem robię gościowi Lumie 610 dotyk wymieniłem sprawdziłem działa -klient wziął ,za dwa tygonie jest z reklamacją -dotyk nie działa.Więc jadę do gościa u którego kupiłem.Na miejscu zkaładamy kolejny nowy dotyk któy działa raptem 5minut. Nic koleś mówi zostaw mi to podejdę do jakiegoś znajomego i uniego podstawia kolejny dotyk ,który działał może 30mint.I co? Dziadostwo za 80 zł .Więc kupiłem oryginał za 210 zł i już 2lata śmiga :).