Mam pytanko, bo do tej pory nie korzystałem z serwisu pewnej firmy z Allegro.pl Miałem (dobrze to oceniłem no nie) zasilacz Tracer (wiem wielki ■■■■!!) paczkę z zasilaczem wysłałem 15 maja, moje pytanko ile mają na serwis, 14 dni? czy dłużej.
Co do serwisu to jestem trochę zły, bo pewien pan z tej firmy poinformował mnie, że zasilacz zostanie niezwłocznie wysłany do PRODUCENTA i to on będzie go serwisował potem oni go odbiorą i wyślą do mnie, wczoraj dostałem emaila, że zasilacz jest dobry i że mu nic nie jest i że firma SAMA go zdiagnozowała, co o tym myślicie lecą w kulki żeby tylko nie stracić kasy?
I jeszcze jedno odbierać ten zasilacz od nich? (Mam teraz coś o wiele lepszego to tak na przyszłego kompa - Be Quiet! Straight Power E5-550W)
Piszcie, bo wyślą w poniedziałek zasilacz popołudniu i trzeba będzie go odebrać…
Sorki za błędy ale pisałem późno, i trochę zły dzień miałem.
Ten zapis mówi o tym, że mam prawo do wymiany sprzętu na nowy, bądz naprawy wadliwego sprzętu, czyli co ten zasilacz jeżeli u mnie niedziała sprawnie podlega wymianie? (nowy zasilacz chodzi ok, więc niewiem dlaczego Tracer chodzi na serwisie…)
Wiecie co napisze że towar jest niezgodny z umową, to powinno załatwić sprawę (muszą mi wtedy wydać nowy sprzęt albo naprawiony jak dobże myślę…)
Dzięki kolego za linki bardzo pszydatne.
W dniu02.06.2008, o godzinie16:19został dopisany post przez lukasz_xd
Sprawa załatwiona ! Proszę o usunięcie bądz zamknięcie postu.