Cześć. Nie wiedziałem w jakim dziale to napisać, więc w razie czego to proszę o przeniesienie.
Otóż mam problem z moim usługodawcą internetowym Sferia S.A. polegający na tym że od samego początku prędkość transferu nigdy nie przekroczyła 30 kbit/s w nocy transfer jest zwiększany przez operatora wtedy dochodzi nawet do 100 kbit/s czy nie powinno tak być cały czas?? W mojej umowie jest napisane DO 3,1 Mbit/s. Ale skoro można szybciej to czy nie można tak cały czas?? Oprócz tego co jakiś czas rozłącza połączenie z siecią. Dodam też że akcesoria które dostałem wraz z modemem są wadliwe, przykład kabelek USB - MINI USB czasem łączy czasem nie, antena (w instrukcji było napisane żeby postawić na parapecie i tak zrobiłem, ale zardzewiała pod spodem i odpadł z niej magnez). Czy ktoś wie czy można bez płacenia kary i zwrotu za uszkodzone akcesoria zrezygnować z tej usługi a jeżeli tak to w jaki sposób?? Bardzo proszę o pomoc.
operator wywiązuje się z umowy w zadnej normalnej umowie nie masz zagwarantowanego pasma gwarantowanego tylko firmy mają…, pamiętaj że szybkość zależy od paru czynników między innymi od zapełnienia łączy międzynarodowych, wydajności serwerów a także jakości sprzętu użytego do Internetu.
Jedyna możliwość wycofania się z umowy bez ponoszenia konsekwencji to wtedy, kiedy ulegnie zmianie regulamin świadczenia usługi powszechnej np zmieni się w jednym miejscu przecinek na średnik ;).
Albo porozmawiaj z Zygmuntem Solorzem- Żakiem właścicielem Sferii może Ci załatwi, że nie będzie kary za zerwanie umowy