Po uruchomieniu Shareazy pokazuje się taki komunikat:
Jest bardzo mało wyników wyszukiwania albo w ogóle nic nie można znaleźć i myślę, że to może być tym spowodowane. Co powinienem zrobić?
Zapomniałem dodać, że mam router.
Po uruchomieniu Shareazy pokazuje się taki komunikat:
Jest bardzo mało wyników wyszukiwania albo w ogóle nic nie można znaleźć i myślę, że to może być tym spowodowane. Co powinienem zrobić?
Zapomniałem dodać, że mam router.
No właśnie. Kliknąłeś ten link w komunikacie Shareazy? Przeczytałeś co należy zrobić i nadal nic?
Musisz przekierować na routerze odpowiedni port tak abyś był “widoczny” ze świata. Zapoznaj się z tą stroną, znajdź swój model routera i (jeśli jest dostępna) instrukcję konfiguracji Shareazy i/lub routera.
ja bym tego nie używał na twoim miejscu. Syfiasty program.
Pod tym linkiem kryje się taka oto strona
http://wiki.shareaza.com/static/PlFAQ.FirewallsRouters
Czytałem to już ze 2 razy, robiłem jakieś testy i nie załapałem.
A co byś polecił w zastępstwie?
Dla mnie to jest czarna magia. Ja nie wiem nawet jaki mam router, na opakowaniu nie mogę znaleźć informacji o producencie i modelu. Mały czarny router (z antenką, która nie jest podłączona) 802.11b/g Wireless Broadband Router (takie napisy są na pudełku) dostałem od ISP, gdy zakładał mi neta, pewnie najtańszy z możliwych - może jest popularny? To jest jakiś no-name, nie ma go na liście.
Jeszcze coś takiego mi Shareaza pokazuje:
Jeśli chodzi o firewall - Zapora systemu Windows jest włączona, ale Shareaza jest dodana do wyjątków, więc Windows nie powinien tej aplikacji blokować.
Chyba, że powinienem coś tu zmienić?
Ze strony http://wiki.shareaza.com/static/PlFAQ.FirewallsRouters
Tak właśnie mam - router i dwa komputery do niego podłączone.
ipconfig
No i znam Adres IP i Adres routera
Test 1: http://jlh.no-ip.org/connectiontest/
Sprawdziłem port
Podałem go
Wynik
Zaznaczyłem “Długi czas oczekiwania” i wynik był ten sam.
Test 2 i 3 dają taki sam wynik, nr - link wygasł.
Wracając do zapory…
Nic pod tym nie ma
W jaki sposób to sprawdzić?
Musisz w tym oknie Windows Firewall kliknąć Dodaj port, a następnie wpisać port którego używa Shareaza (u Ciebie 6346).
Zrobione, ale komunikat nadal sie pojawia po uruchomieniu.
Co jeszcze można zrobić?
hehe najlepiej to wyłączyć antywirusa, firewalla. Tak wywnioskowałem z pomocy w tym programie. Syfiasty. Azureus chodzi nawet na Wysokich ustawieniach w Zone Alarm