Shift 2 unleashed APP CRASH


(Dawidwalentowicz) #1

Witam na początku chciałem zaznaczyć ze jest to mój pierwszy post w którym szukam rozwiązania nie tylko dla siebie.Chcąc pograć w Shift2 UNLEASHED po wejściu do funkcji gry AUTOLOG za każdym razem pojawia się informacja że program przestał działać.

Podpis problemu:

Nazwa zdarzenia problemu: APPCRASH

Nazwa aplikacji: shift2u.exe

Wersja aplikacji: 1.0.2.0

Sygnatura czasowa aplikacji: 00000000

Nazwa modułu z błędem: shift2u.exe

Wersja modułu z błędem: 1.0.2.0

Sygnatura czasowa modułu z błędem: 00000000

Kod wyjątku: c0000005

Przesunięcie wyjątku: 0051b881

Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.256.48

Identyfikator ustawień regionalnych: 1045

Dodatkowe informacje 1: 0a9e

Dodatkowe informacje 2: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789

Dodatkowe informacje 3: 0a9e

Dodatkowe informacje 4: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789

Problem dotyczy orginalnej gry.Co do sprzętu-[Płyta główna]

Właściwości płyty głównej:

Producent Intel Corporation

Nazwa DH55PJ

Wersja AAE93812-303

Właściwości BIOS'u:

Data BIOS'u systemowego 06/14/10

Data BIOS'u wideo 11/25/11

DMI: numer wersji BIOS'u TCIBX10H.86A.0037.2010.0614.1712

[Procesory / Intel® Core i5 CPU 650 @ 3.20GHz]

Właściwości procesora:

Producent Intel

Wersja Intel® Core i5 CPU 650 @ 3.20GHz

Właściwości karty wideo:

Opis urządzenia NVIDIA GeForce GTX 570

Napis z karty GeForce GTX 570

Napis z BIOS'u Version 70.10.55.0.1

Typ mikroukładu GeForce GTX 570

Typ konwertera DAC Integrated RAMDAC

Data sterownika 2011-10-15

Wersja sterownika 8.17.12.8562 - nVIDIA ForceWare 85.62

Dostawca sterownika NVIDIA

Rozmiar pamięci 1280 MB

Zainstalowane sterowniki:

nvd3dumx 8.17.12.8562

nvwgf2umx 8.17.12.8562

nvwgf2umx 8.17.12.8562

nvd3dum 8.17.12.8562 - nVIDIA ForceWare 85.62

nvwgf2um 8.17.12.8562

nvwgf2um 8.17.12.8562

Karta graficzna GIGABYTE GTX 570 wind force i 8GB RAM-u.

Problem występuje nie zależnie czy są nowe sterowniki GPU czy na starych 285.62 (z płyty CD) obecnie zainstalowanych.Czytałem wiele na ten temat i nigdzie nie ma trafienia w problem. Może znajdą się osoby które przechodziły przez to i się udało.Bardzo zależy mi na grze i dziękuję za chęć pomocy-Pozdrawiam.


(lordjahu) #2

Jaki system ?


(Dawidwalentowicz) #3

Windows 7 Professional X64+ SP 1. Próbowałem kombinować z częstotliwością w Dzwięk> odtwarzanie>głośniki>zaawansowane i zmiana na 24 bitowe 192000Hz. Co było rekomendowane prze karcie Realtek na innych forach gdzie też były problemy z APP CRASH.Niestety to nie pomaga.System nowy po instalacji co wyklucza złośliwe kody i może być przyczyną jakiegoś braku oprogramowania. Sterowniki były instalowane z płytki automatycznie,ale chodzi mi bardziej o jakiś zaawansowany program którego mogę nie mieć. Napisałem również do EA (czekam na odpowiedz jeszcze) i wkleję tutaj jak bedzię problem rozwiązany.

Dodane 18.03.2013 (Pn) 17:44

Witam wszystkich oto co rozwiazało mój problem “Usuń całkowicie folder Origin z folderu Program Data” Jeszcze pełna wiadomość z pomocy EA-

Witam serdecznie,

Dziękuję za kontakt z Centrum Pomocy Electronic Arts

Na wstępie chciałbym bardzo przeprosić za opóźnienia w odpowiedzi. Nasz zespół dokłada wszelkich starań aby odpowiadać na maile na bieżąco, jednak nie zawsze jest to możliwe.

Wykonaj poniższe instrukcje w celu rozwiązania problemu z grą:

  • pobierz i zainstaluj najnowsze sterowniki do karty graficznej:

http://www.nvidia.pl/Download/index.aspx?lang=pl

http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx

  • załóż nowe konto Administratora Wndows 7, które nie będzie zawierało polskich znaków, spacji, ani znaków specjalnych.

Instrukcję znajdziesz na stronie Microsoft: http://windows.microsoft.com/pl-PL/wind … er-account

Zmień także nazwę komputera według zaleceń z linku:

Windows 7 http://windows.microsoft.com/pl-PL/wind … puter-name

Windows Vista http://windows.microsoft.com/pl-PL/wind … puter-name

  • Usuń pliki tymczasowe Origin według instrukcji: Zamknij całkowicie program Origin. Przejdź do lokalizacji Dysk

C-> ProgramData*

*Folder ProgramData znajduje się w ukrytym folderze. By wyświetlać ukryte foldery, z menu okna wybieramy opcję “Organizuj”, a następnie “Opcje Folderów”. Przechodzimy do zakładki “Widok” i zaznaczamy opcję “Pokaż ukryte pliki, foldery, dyski”. Wciskamy przycisk OK., zastosuj) Możesz skorzystać z instrukcji na stronie: Windows 7

http://plom.pl/windows-7-pokaz-ukryte-pliki/ .Usuń całkowicie folder Origin z folderu Program Data

  • zaktualizuj sterowniki DirectX pobierając je ze strony Microsoft oraz NET.framework:

http://www.microsoft.com/download/en/de … x?id=17851

  • odłącz od komputera wszystkie zbędne urządzenia USB (poza klawiaturą i myszką)

  • sprawdź czy posiadasz w systemie zainstalowany i aktywny program Windows Media Player

  • w panelu sterowania wybierz opcję “System i zabezpieczenia”, następnie “Windows Update” i klikając na “Wyszukaj Aktualizacje” pobierz i zainstaluj wszystkie ważne i opcjonalne aktualizacje systemu Windows

Po wykonaniu zaleceń – jeśli nie przyniosą rozwiązania a system spełnia wymagania minimalne, proszę przesłaćaktualizowany raport Dxdiag według instrukcji z poniższej strony:

http://help.ea.com/pl/article/Wykonanie-pliku-dxdiag

W przypadku dodatkowych pytań proszę o aktualizację tego zgłoszenia na stronie: www.pomoc.ea.pl klikając zakładkę"Skontaktuj się z naszym doradcą.”

Pozdrawiam,

Paweł

EA Centrum Pomocy

Więcej informacji znajdziesz na http://pomoc.ea.pl, http://forum.ea.com/pl/ lub pod numerem telefonu:

(+48) 223 970 840