Sieć bezprzewodowa nie działa

Witam. Problem tym razem dotyczy mojego Della Vostro 3550. Pomimo zainstalowania wszystkich sterowników ze strony producenta w wersji 64-bit sieć wifi wykrywa, ale nie może się z nią połączyć. Zadziwiający jest fakt że każdą sieć traktuje jako sieć niezidentyfikowaną i się z nią łączy. Ale połączenia z internetem nie ma. Nie da się załadować żadnej strony. Co to może być?

Masz dostępna sieć wi-fi w domu ?

Owszem mam. Nawet teraz kiedy jestem w pracy mam wifi udostępnione ale Dell i tak się nie łączy. Zamiast nazwy “Klub Zaczek” jest nazwa “Sieć niezidentyfikowana”

Standardowa jazda z niektórymi Vostro, miałem 1520.

Spróbuj w kolejności:

  • zacznij od upgrade BIOSu (ważna sprawa),

  • zmień tryb oszczędzania energii dla karty wifi z ‘power Saving Mode’ na ‘maximum performance’ (mam Win7 EN, nie pamiętam, jak to jest opisane po p olsku),

  • jak nie zadziała, dla pewności podaj mi model karty wifi (będzie w managerze urządzeń, to będzie na 99% Intel).

BIOS aktualizowałem jako pierwszy. Ustawienia zasilania już zmieniłem. Karta to Dell Wireless 1702 802.11b/g/n

Miałem podobny problem - zmień ustawienia sieci bezprzewodowej i powinna normalnie działać. Musisz wejść w zaawansowane opcje połączeń i tam masz opcje takie jak WPA itp. Informacje o tym jakie powinny być ustawienia znajdziesz po zalogowaniu się do panelu administracyjnego do routera.

problem ogarnięty. Po wezwaniu serwisanta Dell i rozkręceniu laptopa okazało się że jedna z anten była wypięta. A w ustawieniach nie był zaznaczony protokół IPv4