Sieć LAN - 3 komputery - bezprzewodowy Internet

Witam.

Mam w domu 3 komputery , które chciałbym podłączyć do Internetu. W tym na którym właśnie pisze mam łącze 1mbit (sieć blokowa).

Jako, że z kablami mi się bawić nie chce, myślę o bezprzewodowym dostępie.

Potrzebuję do tego :

1.) Bezprzewodowego routera, który podzieli net na wszystkie komputery

2.) Bezprzewodowych kart sieciowych do każdego z kompów aby mogły odbierać sygnał (Internet)

I teraz mam kilka pytań:

A.) Czy wystarczy kupić router, podpiąć do niego kabel od Internetu, podłączyć do wszystkich 3 kompów w domu karty bezprzewodowe i ustawić w przeglądarce WWW na routerze podział transferu ?

B.) Czytałem coś o tym na różnych forach i nie jestem już pewien - Czy wystarczy bezprzewodowy router wan/wi-fi (który?), bezprzewodowe karty sieciowe (takie jak “zwykłe”? - bo widziałem jakieś wyglądające na pendrive`y podpinane do USB) i czy trzeba dokupować jakieś antenki - nie wiem o co chodzi, nie znam się na tym.

C.) Czy moim zewnętrznym adresem IP bedzię mój dotychczasowy adres IP i czy będzie to do wykrycia przez administratora sieci?

D.) Jaki jest zasięg takich routerów? Da radę na m.w. 20 metrów i przechodzi przez ściany ? (-;

E.) Czy moglibyście polecić mi jakiś prosty, ekonomiczny (bez żadnych bajerów, firewalli) model routera i naturalnie kart sieciowych?

Linki na allegro mile widziane. I czy dostane to samo w MediaMarkt ? (-:

A.) TAK

B.) Rodzaje odbiorników WiFi są w rożnych postaciach zastosowanie anten bądź pendrivu WiFi zależy tylko i wyłącznie od odległości nadajnika od odbiornika.

C.) IP zostanie to samo, ale podłączenie routera i dzielenie łacza można wykryć w 2s, nawet jeśli postawisz komputery za barykadą (NAT)

D.) Na otwartym terenie bez przeszkód standardowe antenki bez problemu pójdą nawet na 500m. Na zewnętrznych antenach nawet do 7Km. A przez ścianę ok 2m-5m no chyba że masz blachę w ścianie to ci nawet na 30cm nie pójdzie.