Mam bardzo dziwny problem z internetem w pracy. Przyniosłem dziś swojego laptopa, połączyłem z wi-fi, wpisałem hasło i wybrałem opcję “sieć publiczna”. Niestety internet nie działa… jest symbol połączenia ale z wykrzyknikiem w żółtym trójkącie. Jest napisane, że jest “sieć niezidentyfikowana, brak dostępu do internetu”. Restartowałem LiveBoxa 2.0 i nadal nic nie pomaga, restartowałem komputer - również bez zmian.
Internet na innych komputerach działa bez problemu (kablowo oraz wi-fi).
Na LiveBoxie masz filtr mac domyślnie włączony. Tak więc musisz dodać mac adres do białej listy liveboxa. Możesz to zrobić albo przyciskiem na liveboxie (chyba wps - o ile kojarzę są dwa przyciski “reset” i “wps”, ale nie lubię liveboxa :P) albo w ustawieniach logując się do panelu administratora urządzenia.
Najlepiej pogadaj z administratorem w pracy.
edit:
W livebox 2.0. troszkę się zmieniło jeśli chodzi o przyciski…
tutaj <---- (link) masz instrukcję jak się połączyć (od konfiguracja połączenia wi-fi - i tylko tyle cię stąd interesuje)
i ponawiam:
Najlepiej pogadaj z administratorem w pracy. O ile takiego macie.