Smartfon Huawei Mate 10 PRO,
Problem zaczął występować , gdy zakończył się okres obowiązywania umowy , i przeszła ona w tryb nieokreślony.
Brak możliwość wysyłania i odbierania mmsów , od różnych numerów , i wysyłanie do różnych numerów.
Była przeprowadzana konfiguracja zdalna i ręczna ustawień internetu i mms. Kilkanaście razy. Wyrobiono nową kartę SIM. Niestety nic się nie zmieniło.
Poradzono mi aby przełożyć moją kartę sim do innego sprawnego urządzenia i sprawdzić. Tak też uczyniłem.
Próbowałem wysyłać , i odbierać mmsy od innych numerów , w czasie gdy miałem przełożoną kartę sim do urządzenia które było na 100 procent sprawne ( gdy była w nim inna karta sim , bez problemu wysyłała i odbierała mmsy , dodam że karta z tej samej sieci) .
Internet działa bez problemu , mam wystarczającą ilość GB. Ważność wiadomości mms , ustawiona na maksymalnie.
Dwa razy reklamowałem , podajac dokładnie czas , godzinę , miejsce i numer gdzie chciałem odebrać , bądz wysłać mms.
Operator odrzucił moją reklamację , iż po jego stronie wszystko jest ok. A w czasie który podawałem nie odnotował żadnych wysyłanych lub odbieranych mmsów , i dalej to już był bełkot , typu że nadajniki mogą być przeciążone , że zasieg zależy od pogody , uwarunkowania terenu , budynków itp …
Dodam iż mmsy próbowałem wysyłać z róznych miejsc w kraju. Służbowo codziennie podrózuje po kraju , więc próbowałem wysyłać mmsy zarówno ze stolicy , innych dużych miast jak i małych miasteczek , gdzie zasie był zawsze na maks. A internet działałl poprawnie …
Macie jakieś sugestie ???