Sim lock do Sagema!


(Romek1990) #1

Jak zdjąć sim loock`a z Sagema myX-2 ? Bez uzycia kabla :? Mysle ze sie da bo gdy wchodze w menu i nacisne * to wyskauje mi napis sim lock a ponizej pisze "podaj halo" czy moze ktos zna to haslo?? Z gory Thx


(Magi2) #2

bez uzycia kable bedzie ciezko najlepiej SCR i pozjdzie bez problemu


(Romek1990) #3

Napewno sie da tylko jest potrzebne to haslo!Moze ktos je ma??


(Magi2) #4

te hasło musisz własnie odczytac


(Minio Dp) #5

A gdzie ono jest napisane :?


(Magi2) #6

zapisane w telefonie :slight_smile: program rzy pomocy urzadzenia to odczyta


(Romek1990) #7

Napisz mi co mam zrobic kolejno krok po kroku :lol:


(Optymyst) #8

a moze sa jakies kalkulatory do sagemow ??? ja jush taki temat zakladalem poszukaj :wink:


(Romek1990) #9

Nio mozliwe ale nic takiego nie wiem zbytnio sie na takim czyms nie znam ale chodzilo by mi o konkretne haslo :wink:


(Optymyst) #10

znalzlem swoj temat :slight_smile: i byla tam jedna odpowiedz np Sagem Code Reader niestety sprawdzalem program platny i to sporo wiec lepiej udac sie do serwisu :smiley: pozdroooofka