Simplus i sprawdzanie ważnych pakietów

Witam.

Mam małe pytanie do użytkowników simplusa, a mianowicie

problem polega na tym, iż po wpisaniu krótkiego kodu *121#, chcąc

sprawdzić ważność pakietów - dostaję niby esemesa zwrotnego, ale nie widzę

wszystkich pakietów z tego powodu że sieć odsyła wiadomość standardową

160 znaków! Jak mam pięć aktywnych pakietów, to wszystkie informacje ich

dotyczące nie mieszczą się w tej wiadomości. Widać tylko kilka

pierwszych. Taka wiadomość zwrotna powinna moim zdaniem być wysyłana smsem

„long” zawierającym więcej znaków. Tak na zdrowy rozum, po co komuś

wykupować pakiety jak nie widać ich stanu :slight_smile:

PS: Nie wiecie może jak pozbyć się bezboleśnie tego cholernego “xyber mech” i “fun skan” bez samozmuszania się zabawy w to coś? :slight_smile:

Pozdrawiam

Piotr

Dziwne ja gdy miałem tyle pakietów otrzymywałem zawsze 2 smsy jeśli nie mieściło się to w jednym…

A jeśli chodzi o skan wystarczy wysłać sms o treści usuń na 2500 koszt 6gr

Też zawsze dostawałem dwa smsy jak jeszcze byłem w simplusie…