Simplus problem


(Sebol34) #1

Witam.Mam problem kupiłem karte doładowywującą Simplus za 10zł wpisałem ten telekod i zadzwoniłem i nie dostałem SMS'a potwierdzającego że mogę wysyłać sms itp.Czekam już około 1h.Robiłem te 2 możliwe sposoby na tej kartce i nic i wyskakuje niepoprawny telekod.Pomóżcie mi proszę Dzięki


(Loczek__16) #2

***************,ja jak miałem taką sytuacje to wróciłem sie do kiosku i Pani mi wymieniła.


(boczi) #3

Sebol340 , proszę poprawić temat na konkretny, obrazujący problem, używając opcji ZMień


(Leszekpilka) #4

Kiedyś miałem podobne sytuacje. Możliwych jest kilka przyczyn

  • pierwsza z nich to taka iż nie kupowałeś karty a próboweś strzelać i zgadnąć kod(po prostu wpisywałeś sobie kilkadziesiąt razy i miałeś nadzieje że ci się uda doładować) wtedy simplus blokuje konto doładowujące z powodu próby oszustwa (wiem bo mój bracik tak miał)

  • drugi sposób może być taki iż ktoś wcześniej wykorzystał już ten kod. Czasami komuś uda się zgadnąć taki kod (jest kilku takich farciarzy którzy potrafią jakimś cudem to robić) a czasami jest tak że pracownicy też podbierają numery (myślę że to ściema ale tak słyszałem że jest)

Pytania:

  • czy było tak że jak doładowywałeś konto to był ktoś obok ciebie i mógł zobaczyć ten kod?

-piszesz że próbowałeś tymi dwoma sposobami, ale czy za 1 razem wypisało że konto zostało doładowane??