Simplus - Sprawdzanie stanu konta?

Witam! Wczoraj kupiłem sobie Starter “Simplusa”. Tylko nie wiem jak sprawdzić jego stan konta. Biorę, wpisuję *108# i piszę’ Nieprawidłowe Polecenie". Czy wie ktoś jak to zrobić?

Witam,

Sprawdzanie konta odbywa się za pomocą kodu *100#

W simplusie pisze stan konta na wyswietlaczu telefonu :smiley: .Jaki telefon, poczytaj to http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=129984

Mam telefon Philips 162 :smiley: Wpisałem ten kod, *110# i wyskoczyły takie opcje klikałem w telefonie na “2” ale w ogóle nie reagowało na moje polecenie!

zadzwoń do BIURA OBSŁUGI szkoda nerwow wytlumaczom krok po kroku :smiley:

Denerwuję mnie ten Simplus.! Muszę simlocka ściągnąć z koma i spalić tą sim simplusa i już.

Problem rozwiązany! Wystarczyło się brata spytać :slight_smile:

http://www.simplus.pl/simplus/showDoc.do?alias=infos_uslugi_dostepny_limit do poczytania ewentualnie zastosowac sie do opisu , aktywacja tej(*101*11*99# ) usługi jest nieodwracalna więc zanim cos zrobisz to przemyśl , najpierw poszukać w opcji tela czy jest możliwośc wyświetlania stanu konta na wyświetlaczu , jeżeli nie ma takiej opcji to zmienić tela lub aktywować powyższą usługe, niektóre telefony z półki biznesowej działaja na simplusie tylko po uaktywnieniu w/w funkcji.