SiS 7012 Audio Device PCI - Płyta główna FUJITSU SIEMENS D1875

Witam wszystkich serdecznie! Mam wielki problem…   :frowning:

Otóż instalowałem już wiele sterowników do tej karty

dźwiękowej, żaden po resecie komputera nie wnosi nic

nowego, w zakładce w pasku nie ma regulatora głośności,

tak samo nic się nie zmienia w panelu sterowania…

jaki masz system? są do niego dedykowane stery? jak wygląda menedżer urządzeń? co jest nie zainstalowane oprócz karty dźwiękowej? sterowniki pobieraj ze strony producenta. 

Tutaj screen menadżera urządzeń. System to Windows XP SP3

http://sendfile.pl/183588/view/xd.png

Nie mam pojęcia co jest niezainstalowane oprócz karty dźwiękowej. (Jeśli potrzebna bd to jak sprawdzić?)

Przypuszczałem też, że brakuję sterowników do płyty głównej, ale nie mam pojęcia.

Sterowniki ze str. producenta też mi nie pomogły.

Sorrka, jestem w tym całkiem zielony.

Teraz po ustawieniu sterownika pojawiła się kropka z wykrzyknikiem na C-MEDIA AC97 Audio Device

a w menadżerze urządzeń po wybraniu sterownika piszę, że nie może znaleźć bardziej odpowiedniego sterownika.

a masz ją wogóle włączoną w bios? sprawdź na zrzucie który pokazałeś nie ma żadnej dzwiękówki

 

Nie było zainstalowanego i wybranego w Kreatorze znajdowania sprzętu.

Teraz jest, z tym że pokazuję się wykrzyknik z kropką, a to chyba oznacza,

że nie ma sterownika, po wybraniu do tego sterownika nadal jest to samo.

Nie o to pytał, pytanie jest proste, czy karta jest włączona w BIOSie?

A kreatorem to sobie można dodać wszystko, ale jeśli urządzenie nie istnieje to będzie tak sobie wisiało z błędem

JeyJey… Sprawdzałem w BIOSie, jest włączona…

sterownik, a przy aktualizacji i wybieraniu sterownika

jest lipa, bo nie działa…

http://support.ts.fujitsu.com/download/ShowDescription.asp?SoftwareGUID=94B4B595-C6AF-4F51-AE8A-AD9EF31E89F0

 

Pobierz,rozpakuj do katalogu na dysku i instaluj.