Widziałem gameplay’e z gier Battlefield 4 i GTA V na PS4 w 60 klatkach i 1080p
Podobno te gry chodzą na PS4 w 30 klatkach. Jak to możliwe? Gry na PS4 mają ustawienia grafiki typu: Detale, Cienie, Anty-aliasing, V-sync itd?
Widziałem gameplay’e z gier Battlefield 4 i GTA V na PS4 w 60 klatkach i 1080p
Podobno te gry chodzą na PS4 w 30 klatkach. Jak to możliwe? Gry na PS4 mają ustawienia grafiki typu: Detale, Cienie, Anty-aliasing, V-sync itd?
Pierwszy z brzegu komentarz autora pod filmem:
“This is all PS4 footage which is 30fps, but I’ve converted it to 60fps to show what the game could run/look like on PC as it will have 60fps support. This is by no means perfect 60fps”
Ech…
Trochę mnie ciekawi po co w ogóle konwertować to do 60fps z PS4. Przecież to będzie wyglądać tak samo jak 30fps tylko podwojone żeby było 60fps. To nie jest prawdziwe 60fps tylko to działa tak że po prostu jedna klatka z 30fps jest pokazana 2 razy i klatki zmieniają się z szybkością 60fps.
Poza tym, zadajesz głupie pytania, na które można łatwo znaleźć odpowiedzi. Najczęściej masz odpowiedź w opisie tego co przeglądasz (albo filmik, albo jakaś karta graficzna czy procesor lub płyta główna…). A jak nie masz odpowiedzi od razu to wystarczy wygooglować. Ogólnie nie lubię mówić innym żeby sobie znaleźli odpowiedź sami, ale to mnie denerwuje gdy nie próbują w ogóle na początku sami jej poszukać. A w twoim przypadku idealnie widać że chyba nie wiesz że można coś spróbować poszukać samemu, a jak się nie znajdzie to wtedy się pytać na forum.
Interpolowali klatki pośrednie, jest soft do tego.
W ogóle to ciekawy temat, bo gdyby to robić sprzętowo na dedykowanym układzie, to kosztem pewnego opóźnienia na wejściu (input-lag) i pewnie niewielkiego pogorszenia w jakości obrazu, można by uzyskać znacznie lepszą płynność na słabszym sprzęcie.
Ale na razie chyba nikt nie jest takimi rzeczami zainteresowany, ewentualnie opóźnienie jest zbyt duże żeby stosować to w grach.
Każdy nowy TV ma taką funkcje wystarczy włączyć interpolowanie.
Battlefield 4 ma w miarę stabilne 60 klatek na PS4 (Hardline również) a GTA 5 nawet na PS4 Pro w trybie Boost ma zablokowane klatki na 30. Battlefield 1 chodzi na zwykłym PS4 w 30-60 FPS zależnie od sytuacji na mapie, z Call of Duty WW2 podobnie. Czyli z tymi klatkami zależy od optymalizacji gry, dopiero niedawno to odkrylem.
Może grali na PC padem od PS4?
Digital Foundry i VGTech nie posunęliy się do takiego oszustwa
z tego co wiem to niektóre gry wyglądają jak w 60FPS to ze względu na ustawienia rozmycie itd. ale chyba ps4 ma tryb wydajności gdzie niektóre gry chodzą w 60FPS.
niemożliwe każdy pc z windows ma kompatybilność tylko z padem od xbox czyli wtedy byłoby widać inne ikony.
Ten temat został automatycznie zamknięty 180 dni po ostatnim wpisie. Tworzenie nowych odpowiedzi nie jest już możliwe.