Skad pobrac sterowniki

Witam

Na wstępie pragnę zaznaczyć iż jestem osoba trochę zielona w danym temacie i proszę o wyrozumiałość :slight_smile:

A wiec Ostatnio skorzystałem z programu DriverAgentScan i okazało się ze polowa moich sterowników

które zawsze instaluje po formacie nadaje się na “śmietnik” :slight_smile:

Na większość z nich tj drukarka,kamerka itp szczerze mówiąc zlewam, ale są tez i tak które nie dają mi spokoju A kiedy chciałem je sobie najzwyczajniej pościągać to pojawiła się masa śmieci :frowning:

w większości moich wyszukiwań znajdowałem jakieś nie przydatne śmieci ze tak powiem. Stad tez ten mój temat z prośba o bezpieczne namiary na dane sterowniki jak i garstkę informacji na ich temat :slight_smile:

O to ss z tego programu :

f94ee65342c6c215.jpg

1.NVIDIA nForce Networking Controller - skąd bezpiecznie pobrać?

2.Realtek HDA -, -II-

3.Monitor Plug and Play, skąd bezpiecznie pobrać?i co mi to zmieni/pomoże jeśli już bd miał tam zielone na w tym programie?

4.Urzadzenie USB interfejsu HID -, -II-

5.Nvidia nForce PCI System management-, -II-

Przyznam ze najbardziej jestem ciekaw punktu 5.

Z gory dziekuje za informacje i przepraszam za ewentualne błędy i (możliwy)zły dział mojego tematu.

Pozdrawiam

NVIDIA : http://www.nvidia.pl/Download/indexsg.aspx?lang=pl

REALTEK HD AUDIO: http://www.realtek.com.tw/downloads/dow … Down=false

monitor plug and play / hid usb mysle ze jest wynik fake wiec sie nie przejmuj a na przyszlosc program driverMAX

olej ten program i póki wszystko działa i nie muli nie przejmuj się opiniami takich programów zbytnio. Jeśli są jakieś aktualizacje to albo system sam je wyszuka i zaproponuje zainstalowanie, albo sam sobie je znajdziesz i zainstalujesz :wink:

Co do monitora to poprostu nie masz zainstalowanego sterownika od monitora

Jeśli masz jakiś nowszy to szukaj na stronie producenta lub z płytki jak masz