Skąd się wziął DirectX 11.1 i wyższe skoro

(Caius Cosades) #1

“najnowsza” paczka tego API od MS to czerwiec 2010 ? lol :slight_smile:

PS. I kiedy wyjdzie nowa bo mam wrażenie że jak sterowniki od Realtek producent stwierdził że będą dobre na zawsze :slight_smile:

(wielkipiec) #2

Paczki o których mówisz to dodatkowe biblioteki z gotowcami w ramach DX9.
Od tego czasu, szczęśliwie, DX jest aktualizowany razem z systemem, a i jego kształt się zmienił (SDK), i tego typu gotowce już nie wychodzą.

Co ciekawe, pełne DX9 jest nieobecne nawet w najnowszym Windows 10. I zapewne nie będzie. Podobnie jak pełny .NET Framework.

(wielkipiec) #4

Pozwolę sobie nie zgodzić się z tą pozbawioną kultury i ogłady wypowiedzią, acz zazwyczaj nie zadaję sobie trudu, by dyskutować z takim tonem.

W systemie nie ma wszystkich plików z directx_Jun2010_redist.exe, “Legacy Components” doinstalowuje większość, acz nie wszystkie z nich.

A .NET FX 4 również nie jest dostępny w całości, w systemie jest obecne runtime .NET, podobnie jak runtime DX, zresztą na tych samych zasadach. Nie miałem także na myśli CLR 3.5.

(Seba228215) #5

Wybacz, trochę mnie poniosło. Może i masz rację, w takim razie to nie wiem. Wydawało mi się, że jest to. :slightly_smiling_face: Mój błąd.

1 Like
(Caius Cosades) #6

To czemu do dziś nawet na W10 1809 niektóre gry się plują* o DX i pomaga zainstalowanie świeżutkiej (jak panga z biedry w promocji) paczki z czerwca 2010 ? :smiley:

*głównie o D3DCompiler_43