Skaner CANON CanoScan 4400F


(martinez2006) #1

Witam wszystkich

Mam problem ze swoim skanerem Canon CanoScan 4400F. Skaner mam od 3 miesięcy. Do tej pory chodził bez zarzutów. Wczoraj chciałem poskanować kilka rzeczy potrzebnych mi do pracy, więc podłączam go do sieci ( nie jest stale włączony tylko jak go potrzebuję) - wszystko się świeci tak jak powinno. Lecz podczas wybrania przycisku acquire z oryginalnego programu dołączonego do skanera - ArcSoft Photo Studio pojawia się błąd mówiący o braku połączenia skanera z komputerem. Sprawdziłem kabelki, od nowa podpiąłem i dalej jest to samo. Próbowałem skanować z innego programu np. FastStone Image Viewer - to samo jak wyżej.

Co prawda skaner jest jeszcze na gwarancji. Ale nie wiem dlaczego nie działa. Może ktoś z was miał kiedyś podobny model.

Dodam jeszcze że sterowniki ma zainstalowane najnowsze.

Proszę o pomoc gdyż zależy mi na tym aby skaner funkcjonował poprawnie :slight_smile:

Pozdrowiam, Martinez


(Micoud81) #2

odinstaluj obecnie zainstalowane sterowniki, wyjmij wtyczkę skanera USB z komputera, i zainstaluj skaner na nowo.


(martinez2006) #3

Niestety nie pomogło to. Cały czas pojawia się komunikat ScanGear tej treści podczas próby skanowania:

Nie można nawiązać komunikacji ze skanerem. Przyczyną może być odłączony kabel lub wyłączony skaner.

Sprawdź stan. Sterownik skanera zostanie zamknięty :frowning: :frowning: :frowning:


(Micoud81) #4

no to nie zostaje nic innego jak sprawdzenie tego skanera na innym komputerze, i jeśli na innym też nie zadziała to trzeba odesłać do serwisu.


(martinez2006) #5

Sprawdzałem ten skaner na laptopie. Zainstalowałem sterowniki z dołączonej płytki CD i na laptopie skaner działa :). Natomiast na moim komputerze nie działa :? . Dlaczego tak jest ? :slight_smile: