Witam wszystkich
Mam problem ze swoim skanerem Canon CanoScan 4400F. Skaner mam od 3 miesięcy. Do tej pory chodził bez zarzutów. Wczoraj chciałem poskanować kilka rzeczy potrzebnych mi do pracy, więc podłączam go do sieci ( nie jest stale włączony tylko jak go potrzebuję) - wszystko się świeci tak jak powinno. Lecz podczas wybrania przycisku acquire z oryginalnego programu dołączonego do skanera - ArcSoft Photo Studio pojawia się błąd mówiący o braku połączenia skanera z komputerem. Sprawdziłem kabelki, od nowa podpiąłem i dalej jest to samo. Próbowałem skanować z innego programu np. FastStone Image Viewer - to samo jak wyżej.
Co prawda skaner jest jeszcze na gwarancji. Ale nie wiem dlaczego nie działa. Może ktoś z was miał kiedyś podobny model.
Dodam jeszcze że sterowniki ma zainstalowane najnowsze.
Proszę o pomoc gdyż zależy mi na tym aby skaner funkcjonował poprawnie
Pozdrowiam, Martinez