Miałem już płyte główną, ale w konfiguratorze wyswietlało się że nie obsługuje tego procesora, więc chcę dobrą płytę główną do 500zł, obłsugującą te rzeczy.
2 tygodnie temu w poniedziałek zamówiłem płytę główną, procesor i pamięci ram na drugi dzień zapłaciłem a dopiero w poniedziałek skompletowali zamówienie i mimo tego że zrobili to w poniedziałek to do tej pory przesyłki nie wysłali…
jeśli ktoś lubi czekać na towar za który zapłacił 3 tygodnie to można śmiało kupować…
teraz żałuje tylko, że nie zapłaciłem 60zł więcej i nie zamówiłem na http://www.znak.pl lub przez allegro…
ten sklep to jedna wielka kpina i do tego jeszcze mnie okłamywali bo we wtorek pan mnie zapewniał, że towar zostanie wysłany w środę i że w czwartek na pewno go dostanę… a dzisiaj się okazuje że towaru jeszcze nie wysłali…
poczytaj nawet opinie ludzi na opineo.pl <-- ten sam problem co ja(zaczęło się to niedawno)
no nie ma bata… bo to już jest kpina co oni wyprawiają…
długi okres kompletowania zamówienia to rozumiem nie mają magazynu żeby obniżyć koszty dzięki czemu ceny są konkurencyjne… ale tydzień i przesyłki nie mogą wysłać? do tego jeszcze kłamią, składają obietnice bez pokrycia i nie idzie się do nich dodzwonić bo ciągle zajęte…
Ja zamówiłem ramy i były u mnie 2 dni po wpłacie kasy.
Żaden sklep nie jest idealny.
To, że akurat trafiło na Ciebie to przypadek. Równie dobrze jak byś zamówił na allegro,to w ogóle mógłbyś nie dostać żadnej odpowiedzi od strony sprzedawcy i wtedy dopiero byłby płacz.
to również są skrajne przypadki - właśnie po to wymyślono w tym serwisie system komentarzy. a sprzedający z np. 3000tyś komentarzy na pewno będzie wiarygodny.
właśnie zamówiłeś TYLKO ramy a jakbyś poczytał najnowsze opinie o tym sklepie to byś zauważył że takie pojedyncze przesyłki wysyłają w przeciągu 2-3 dni a jak jest jakieś “większe” zamówienie to w niektórych przypadkach (opineo.pl, ceneo.pl) ludzie czekali nawet miesiąc…
a co do allegro to kupowałem już tam wiele razy i ani razu nie miałem problemu… wszystko w przeciągu 2-3 dni
Totalne olewanie klienta, skladanie obietnic bez pokrycia, brak kontaktu mimo obietnic etc. Ogolnie radze sie trzymac z daleka.Dokonalam zakupow w ulubiony.pl 10.08. 13.08 wplacilam pieniadze na konto. 20 po moim monicie otrzymalam odpowiedz ze 21 lub najpozniej 22 wysla towar i ktos sie skontaktuje. Jak sie mozna domyslic nikt nie zadzwonil ani nie napisal. 23.08 wyslalam kolejnego maila i cisza. 24.08 przyszedl mail do wszystkich ze maja przejsciowe problemy wiec zaczekalam. 28.08 dzwonie i slysze ze wszystko bedzie gotowe dzis i najpozniej jutro ktos to wysle i otrzymuje zapewnienie ze ktos zadzwoni z informacja. 29 sytuacja sie powtarza, tak samo 30. Oczywiscie zadnych telefonow zwrotnych nie ma… Dzis (31.08) standardowo nie mozna sie dodzwonic bo albo jest zajete albo nikt nie odbiera a zamowienie zmienilo stan na zamowienie skompletowane…
Złączono Posta: 31.08.2007 (Pią) 22:26
ja “borykam” się z tym samym problem… aż boję się pomyśleć co będzie przy ewentualnych usługach serwisowych…