Skoki pingu multimedia. POMOCY!


(Pele1600) #1

Witam. Korzystam z multimedi 6mb/s(kabel) Od jakiegoś czasu mam skoki pingu i jestem pewny, że wina napewno nie leży po stronie mojego komputera. Już dzwoniłem codziennie przez miesiąc do obsługi klienta i jednego dnia byli zdziwieni, że taki problem u mnie występuje i administracja się tym zajeła i stwierdziłą, że wszystko dobrze, bywało też, że twierdzili, że wszystko jest dobrze a było też tak, że wzywali fachowca, który przyznawał mi racje, ale nie może z tym nic zrobić. Generalnie jestem pewny, że można to jakoś zrobić, bo jakimś trafem tylko u mnie występuje ten problem, a pobliscy znajomi też korzystający z multimedi 6mb/s takiego problemu nie mają. I jeszcze mogę dodać, że tylko od 24 do 8 rano wszystko chodzi tak jak należy.

Strasznie mi to utrudnia grę w gry online.

Microsoft Windows [Wersja 6.1.7600]

Copyright © 2009 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.

C:\Users\user>ping onet.pl -t

Badanie onet.pl [213.180.146.27] z 32 bajtami danych:

Odpowiedź z 213.180.146.27: bajtów=32 czas=28ms TTL=55

Odpowiedź z 213.180.146.27: bajtów=32 czas=26ms TTL=55

Odpowiedź z 213.180.146.27: bajtów=32 czas=80ms TTL=55

Odpowiedź z 213.180.146.27: bajtów=32 czas=27ms TTL=55

Odpowiedź z 213.180.146.27: bajtów=32 czas=49ms TTL=55

Odpowiedź z 213.180.146.27: bajtów=32 czas=44ms TTL=55

Odpowiedź z 213.180.146.27: bajtów=32 czas=26ms TTL=55

Odpowiedź z 213.180.146.27: bajtów=32 czas=67ms TTL=55

Odpowiedź z 213.180.146.27: bajtów=32 czas=42ms TTL=55

Odpowiedź z 213.180.146.27: bajtów=32 czas=23ms TTL=55

Odpowiedź z 213.180.146.27: bajtów=32 czas=26ms TTL=55

Odpowiedź z 213.180.146.27: bajtów=32 czas=49ms TTL=55

Odpowiedź z 213.180.146.27: bajtów=32 czas=49ms TTL=55

I tutaj do Was pytanie co z tym zrobić. Może samemu mogę to naprawić? Albo jak skłonić ich skutecznie, aby wkońcu ruszyli swoje pupy i się tym faktycznie zajeli a nie wciskali mi kity. Za pomoc dziekuję.

Pozdrawiam.


(thommy181) #2

Sam ping do konkretnego serwera nic nie wyjaśnia. Może być tak, że problemy występują poza twoim systemem, ale i poza serwerami Multimedia wtedy rzeczywiście administrator może nie naprawić problemu. Żeby wiedzieć, na którym etapie jest problem wprowadź w cmd komende tracert onet.pl >>c:\test.txt następnie wklej zawartość pliku test.txt na forum. Będzie wtedy wiadomo, na którym etapie są jakieś skoki.


(Pele1600) #3

Microsoft Windows [Wersja 6.1.7600]

Copyright © 2009 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.

C:\Users\user>tracert wp.pl

Śledzenie trasy do wp.pl [212.77.100.101]

z maksymalną liczbą 30 przeskoków:

1 * * * Upłynął limit czasu żądania.

2 28 ms 15 ms 12 ms host-89-228-15-17.dynamic.mm.pl [89.228.15.17]

3 * * * Upłynął limit czasu żądania.

4 23 ms 152 ms 44 ms wp.tpix.pl [195.149.232.14]

5 23 ms 42 ms 43 ms rtr2.rtr-int-1.adm.wp-sa.pl [212.77.96.65]

6 41 ms 49 ms 22 ms www.wp.pl [212.77.100.101]

Śledzenie zakończone.

C:\Users\user>tracert onet.pl

Śledzenie trasy do onet.pl [213.180.146.27]

z maksymalną liczbą 30 przeskoków:

1 * * * Upłynął limit czasu żądania.

2 12 ms 12 ms 12 ms host-89-228-15-17.dynamic.mm.pl [89.228.15.17]

3 * * * Upłynął limit czasu żądania.

4 30 ms 44 ms 25 ms onet.tpix.pl [195.149.232.21]

5 89 ms 29 ms 24 ms ruc-BR2.z.dab-BR2.net.onet.pl [213.180.151.2]

6 46 ms 22 ms 47 ms ruc-CR2.z.ruc-BR2.net.onet.pl [213.180.151.36]

7 * * * Upłynął limit czasu żądania.

8 44 ms 62 ms 25 ms ruc-agg1.z.ruc-agg2.m1r2.net.onet.pl [213.180.14

6.22]

9 32 ms 50 ms 47 ms s4.m1r2.onet.pl [213.180.146.27]

Śledzenie zakończone.

C:\Users\user>


(thommy181) #4

Czy posiadasz router czy łączysz się wyłącznie za pośrednictwem modemu Multimedii. Spróbuj z poziomu menedżera urządzeń zresetować kartę sieciową poprzez jej wyłączenie i po kilku sekundach ponowne włączenie. Uruchom też ponownie modem poprzez jego wyłączenie z gniazdka i ponowne włączenie. Jeśli posiadasz router zrestartuj także router. Wygląda na to, że problem leży po stronie dostawcy (na etapie nr 1 brak odpowiedzi na ping) lub modemu dostawcy, czy wymieniali ci modem na nowy, sprawdzali całą instalację doprowadzającą usługi do mieszkania ?


(Pele1600) #5

Posiadam tlko modem Multimedii. Tak wymieniali mi modem. Wyłaczałem modem już z gniazdka, a instalacji nie sprawdzali.


(djosdanielos) #6

jeśli problem nie występuje w godzinach 24 do 8 rano to najprawdopodobniej przeciążenia twoi znajomi mogą być podpięci do innej centrali która nie jest tak zapchana


(Pele1600) #7

Wyłaczałem też karte sieciową przez menadżer urządzeń i nie pomogło. Prawdopodobnie masz racje, że jestem podpięty do centrali która jest zapchana, ale teraz co ja mogę z tym zrobić i czy w ogóle mogę coś zrobić.