Witam. Korzystam z multimedi 6mb/s(kabel) Od jakiegoś czasu mam skoki pingu i jestem pewny, że wina napewno nie leży po stronie mojego komputera. Już dzwoniłem codziennie przez miesiąc do obsługi klienta i jednego dnia byli zdziwieni, że taki problem u mnie występuje i administracja się tym zajeła i stwierdziłą, że wszystko dobrze, bywało też, że twierdzili, że wszystko jest dobrze a było też tak, że wzywali fachowca, który przyznawał mi racje, ale nie może z tym nic zrobić. Generalnie jestem pewny, że można to jakoś zrobić, bo jakimś trafem tylko u mnie występuje ten problem, a pobliscy znajomi też korzystający z multimedi 6mb/s takiego problemu nie mają. I jeszcze mogę dodać, że tylko od 24 do 8 rano wszystko chodzi tak jak należy.
Strasznie mi to utrudnia grę w gry online.
Microsoft Windows [Wersja 6.1.7600]
Copyright © 2009 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.
C:\Users\user>ping onet.pl -t
Badanie onet.pl [213.180.146.27] z 32 bajtami danych:
Odpowiedź z 213.180.146.27: bajtów=32 czas=28ms TTL=55
Odpowiedź z 213.180.146.27: bajtów=32 czas=26ms TTL=55
Odpowiedź z 213.180.146.27: bajtów=32 czas=80ms TTL=55
Odpowiedź z 213.180.146.27: bajtów=32 czas=27ms TTL=55
Odpowiedź z 213.180.146.27: bajtów=32 czas=49ms TTL=55
Odpowiedź z 213.180.146.27: bajtów=32 czas=44ms TTL=55
Odpowiedź z 213.180.146.27: bajtów=32 czas=26ms TTL=55
Odpowiedź z 213.180.146.27: bajtów=32 czas=67ms TTL=55
Odpowiedź z 213.180.146.27: bajtów=32 czas=42ms TTL=55
Odpowiedź z 213.180.146.27: bajtów=32 czas=23ms TTL=55
Odpowiedź z 213.180.146.27: bajtów=32 czas=26ms TTL=55
Odpowiedź z 213.180.146.27: bajtów=32 czas=49ms TTL=55
Odpowiedź z 213.180.146.27: bajtów=32 czas=49ms TTL=55
I tutaj do Was pytanie co z tym zrobić. Może samemu mogę to naprawić? Albo jak skłonić ich skutecznie, aby wkońcu ruszyli swoje pupy i się tym faktycznie zajeli a nie wciskali mi kity. Za pomoc dziekuję.
Pozdrawiam.