Skrypt do Flash


(Arek19991) #1

Witam

Szukam skryptu który informował by ze np gra flash jest ladowana

tak jak na gry.pl jak włącza sie gra wyswietla sie pasek i napis ladowanie gry 1%, 2% itd szukam wlasnie takiego darmowego skryptu


(Marek Ciarkowski) #2

szukaj pod preloader

var dlugosc_pola_txt:Number = 100;

var pozycjaX:Number = Stage.width/2-dlugosc_pola_txt/2;

var pozycjaY:Number = Stage.height/2;

this.createTextField("my_txt", 1, pozycjaX, pozycjaY, dlugosc_pola_txt, 20);

my_txt.border = true;

var container:MovieClip = this.createEmptyMovieClip("container", this.getNextHighestDepth());

var mcLoader:MovieClipLoader = new MovieClipLoader();

var listener:Object = new Object();

listener.onLoadProgress = function(target:MovieClip, bytesLoaded:Number, bytesTotal:Number):Void {

    my_txt.text = int(bytesLoaded/bytesTotal*100);

}

mcLoader.addListener(listener);

var losowa_fota:Number = random(42)+1

mcLoader.loadClip("http://www.punkomuzykant.lua.pl/serwer/temp/galeryjka/zdjecia/zdjecie ("+losowa_fota+").jpg", container);

w tym przykładzie wywalasz "var losowa_fota:Number = random(42)+1" i zmieniasz adres do pliku swf który ma się wczytać. A i jeszcze jedno podpinając to pod każdy plik zamęczysz się ze zmianą nazw więc proponuję przesyłać zmienną string z nazwą swf-a do flasha za pomocą js albo php


(Arek19991) #3

znalazlem coś na agame.com ... ale nie wiem czy moge to umieścić na swojej stronce


'); flash.wmode = ''; flash.load('swf', 'flashobj', ' plik flashswf ','100%','100%'); -->


(Marek Ciarkowski) #4

Zrobiłem coś takiego. Najprostszy plik php

<?php

$link = "zdjecie (7).jpg";

print '&zmienna_flasha=' .$link. ' ';

?>

i zmieniony preloader

var dlugosc_pola_txt:Number = 100;

var pozycjaX:Number = Stage.width / 2 - dlugosc_pola_txt / 2;

var pozycjaY:Number = Stage.height / 2;

this.createTextField ("my_txt", 1, pozycjaX, pozycjaY, dlugosc_pola_txt, 20);

my_txt.border = true;


function laczenie(){

var dane_z_php:LoadVars = new LoadVars();

dane_z_php.onLoad = function(success:Boolean) {

    if (success) {

	wczytaj(this.zmienna_flasha);

    } else {

    my_txt.text = "Błąd połączenia";

    }

};

dane_z_php.load("http://192.168.0.144/~temp/zmienna.php", "POST");

}//koniec laczenie

laczenie();



function wczytaj(zmienna_flasha){

var container:MovieClip = this.createEmptyMovieClip ("container", this.getNextHighestDepth ());

var mcLoader:MovieClipLoader = new MovieClipLoader ();

var listener:Object = new Object ();

listener.onLoadProgress = function (target:MovieClip, bytesLoaded:Number, bytesTotal:Number):Void {

	my_txt.text = int (bytesLoaded / bytesTotal * 100);

};

mcLoader.addListener (listener);

mcLoader.loadClip ("http://www.punkomuzykant.lua.pl/serwer/temp/galeryjka/zdjecia/"+zmienna_flasha, container);

}

Wiem że sporo się tego kodu zrobiło ale po kompilacji zajmuje 628 bajtów więc jest nieźle. Ogólnie działa to tak że flash łączy się z plikiem php na którym może być osadzony. Z niego pobiera zmienną i na tej podstawie wczyta powiedzmy odpowiednią grę.

btw. co do tego znalezionego kodu to chyba bym sobie odpuścił bo nie dość że niektórzy blokują flasha na przeglądarce to jeszcze w tym przypadku js dochodzi :slight_smile: a tak to możesz zrobić to zwykłym html-em


(Arek19991) #5

wszystko ok tylko raczej z php nie da rady...jeśli możesz to zapodaj najlepiej html lub skrypt java :wink: jeśli takie coś znajdziesz, ja szukałem trochę w googlach ale...

P.s dzięki za odp :wink: