Skrypt komentarzy PHP

Witam!

Od pewnego czasu szukam bez skutecznie skryptu komentarzy. Dlatego zwracam się z pytaniem do was czy nie macie jakiegoś sprawdzonego skryptu komentarzy pod newsy chodzi mi o coś takiego że na stronie głównej mam newsa i jest odnośnik “więcej” do dalszej części newsa i na tej podstronie pod newsem mają być komentarze. Do skryptu prosiłbym jakąś krótką instrukcje co gdzie i jak bo jestem trochę zielony w tych sprawach.

Tego jest bardzo dużo. Pierwsze z brzegu: http://cutephp.com/

A może jakaś mała instrukcja do tego.

Wrzucasz na FTP i instalujesz. Proste jak drut. Nie potrzeba bazy danych, do instalacji wystarczy łopatologiczna znajomość angielskiego.

Ale mi nie chodzi o taki system. Ja potrzebuje prostego skryptu komentarzy, żeby był pod newsem formularz i żeby się wpisywało

Autor: Treść:

i na koniec klikasz dodaj komentarz i nad formularzem widoczny jest komentarz.

Dodane 24.04.2009 (Pt) 21:24

Znalazłem taki skrypt ale nie wyświetla mi się dodany komentarz co mam zrobic:

<?

Użyj tego, co wcześniej podałem. Będzie prościej i szybciej. Nie będziesz musiał po wpisaniu każdej wiadomości zmieniać kodu strony.

ok, wygląda to przyjaźnie, ale co wpisuje się w kodzie strony, na której mają być komentarze? czy css jest oddzielny, czy też trzeba go sobie wpisać?

jak Boga kocham, szukam prostego skryptu, dla kogoś kto nie zna php i wszędzie piszą, że to proste, ale chyba tylko dla mistrzów programowania, bo na pewno nie dla mnie.

błagam :o

Jest to cały system newsów, a więc same newsy wprowadzasz również do systemu. Wydzielasz specjalną ramkę i do niej aplikujesz kod wywołujący całą ramkę z aktualnościami (i komentarzami przy nich). Najlepiej wrzuć tutaj swoją stronę i powiedz gdzie mają być aktualności i zrobię to za ciebie.