Skrypt uzupełniający bazę danych

Hej,
Mam w głowie pewien projekt aplikacji z baza danych.
Pierwszym etapem było by stworzenie bazy danych z czym myślę że bym robię poradził, i tu moje pytanie, czy stworzenie skryptu dodającego dane do bazy ze strony internetowej, dajmy na to statystyka meczów jakiejś ligi z jednego sezonu, byłyby trudny do zrealizowania? Czy jest jakaś inna prostsza droga do zrobienia tego? Zasadniczo nie mam żadnego doświadczenia w PHP jakieś tam okrojone podstawy.

najlepiej użyj języków programowania które znasz.

Nieco uogólniając zapisywanie i pobieranie danych z jakiejś bazy danych to podstawa działania każdej strony internetowej, więc TAK - da się to zrobić.
Trochę mnie zastanawia stwierdzenie, że poradzisz sobie z bazą, bo generalnie jest to coś co wymaga pewnego obycia i doświadczenia.
Zacząłbym od jakiejś książki dot. tworzenia aplikacji webowych. Może być PHP, choć sugerowałbym raczej obecnie Node.JS lub ASP.NET Core / Blazor.

Hmm jest tego trochę, mam na myśli materiałów szkoleniowych :slight_smile:
Myślałem konkretnie nad tym PHPem, jest coś co mógłbyś polecić? Kiedyś coś o PHP miałem jeszcze w średniej ale w zasadzie to od 0 bym zaczynał teraz. Co do bazy danych to zrobiłem takie tabelki, konkretnie chodzi mi o te statystyki, które tam zawarłem z tym że nie wiem czy nie powinienem porobić oddzielnych tabel do nich?


Pozdrawiam

Nie znam sie na piłce.
Jeżeli “Numer koleji” moze dotycznyc tylko jednego sezonu to w “Mecze” nie potrzebujesz “IDSezonu”. Gdy będziesz potrzebował wyświetlić sezon to wyciągniesz je poprzez “JOIN” w SQL…

Początkowo chciałbym zrobić import wczesniejszego sezonu ale później z czasem aktualnego, żeby się aktualizował sam, więc numery kolejek by się powtarzały, jak dobrze Cie zrozumiałem, że o to chodzi :grinning:

Chodzi o to że nie ma sensu łączyć “Mecz” (nazwy tabel powinny być w liczbie pojedynczej - taka ogólnie przyjęta konwencja) z “Sezon”.