Skype + echo [sluchawki]


(Jtadnr) #1

Witam. Otoz problem odrazu mowie iz jest natury hardware.

Uzywam sluchawek z mikrofonem.

Podczas rozmowy przez Skype rozmowcy slysza swoje echo z kilkusekundowym opoznieniem, twierdza, iz nie da sie rozmawiac w taki sposob. Pozatym podczas polaczenia, Skype przycisza mi mikrofon w ustawieniach mikforonu i nie da sie go poglosnic, rozmowcy twierdza, iz slychac mnie bardzo cicho, mikrofon mam przy ustach. Na teamspeak jak i vatsim sluchac mnie bardzo dobrze, ale to jest system simplex. Po zmianie sluchawek wykluczylem jakas wade sluchawek.

Przy korzystaniu z innego programu VoIP problem nie wystepuje i nic mi nie przycisza mikrofonu.

Zakladam w 99%, iz jest to wina karty dzwiekowej. Jest to 6-kanalowa karta, podlaczone sa do niej dwa urzadzenia: mikrofon i słuchawki.

Problem jest uciazliwy poniewaz mam oplacony SkypeOUT i praktycznie nie moge z tego korzystac

Problem wystepuje niezaleznie od systemu i od formatu.

Sadze, ze karta jakos odbija dziwiek do mikrofonu ,ktory do niej dociera.

Probowalem zamieniac porty na karcie, ale niestety nic to nie dalo.

Karta identyfikuje sie jako: Realtek HD Audio. Mam najnowsze stery.

Komputer nie jest ze sklepu z pralkami, tylko normalnie zlozony wedlug wlasnego uznania.

Czy wie ktos moze co to za zjawisko, czemu wystepuje i jak sie z tego wyleczyc i czemu trzeba wymieniac karte ?

Z gory dzieki.


(M Kupczynas) #2

Zobacz może coś masz namieszane w sterach od karty dźwiękowej :?


(M a x) #3

ustaw w Skype ustawienie dzwieku - na domyslne dla windows


(L337 Crew) #4

hehe wystarczy całkowicie wyłączyć skajpa,

udać się do regulacji głośności i tam poustawiać co trzeba :slight_smile:

Co do tego echa - jeśli posiadasz słuchawki to wątpie żeby mikrofon był przy głośniku ...


(Jtadnr) #5

ehh :wink:

Wiem, ale co z tego jezeli poglosnie mikrofon jak wylacze skype'a jezeli jesli chce rozmawiac to skype musi byc wlaczony :slight_smile:

Po ponownym odpaleniu skype'a mikrofon znowu sie przycisza.

Co do echa...

Powtarzam. iz nie nastepuje sprzezenie, tylko jakies inne tajemnicze zjawisko.

Narazie brak zadnej poprawy po zastosowaniu sie do zalecen.