Skype - mocne szumy podczas rozmowy

Witam

 

 Zwracam się z prośbą o pomoc z dosyć irytującym problemem. Mianowicie podczas rozmowy ze znajomą w tle słyszalny jest szum, który z czasem narasta coraz bardziej, aż robi się nie do zniesienia. Szumy występują również u znajomej, a w chwilowym (ok.30sek) usunięciu ich pomaga pstryknięcie w mikrofon lub zawieszenie i odwieszenie rozmowy. Dotychczas radziliśmy sobie z tym właśnie w ten sposób, ale ostatnimi czasy szum zwiększa swoją intensywność w coraz to większym tempie i postanowiliśmy znaleźć jakieś stałe rozwiązanie. Próbowałem już myślę wszystkiego, nie jest to wina mojego, czy jej mikrofonu. Prędkość połączenia pomiędzy nami jest wręcz perfekcyjna (załączam screen prędkości z witryny speedtest.net, jako server ustawiłem jej miejsce zamieszkania). Problem występuje także podczas używania innych programów VoIP (próbowaliśmy ooVoo, Trillian, Xfire, gmaila oraz RaidCall) problem występował podczas używania wszystkich wymienionych.

 

Tak więc kompletnie wyczerpany i bez większej ilości pomysłów zwracam się o pomoc do Was, może znajdzie się jakiś ekspert, który będzie w stanie pomóc. 

Z góry dziękuje.

 

 

 

Screeny

Speed test2h66q1c.jpg

 

 

 

Informacje techniczne o połączeniu: 

System (bit), nazwa płyty głównej, nazwa karty dźwiękowej ?

Mogą być problemy z antywirusem lub firewallem ?

 

Masz zaznaczone w opcjach Skype:

 

Karta dźwiękowa to:

 

 

Zainstaluj Chipset :

http://download.gigabyte.eu/FileList/Driver/mb_driver_chipset_intel_8series.exe

 

Zainstaluj sterowniki:

http://storage.dobreprogramy.pl/dodatki/Win7_Win8_Win81_R275.exe

 

Zainstalowany Windows 7 Service Pack 1 :

http://download.microsoft.com/download/0/A/F/0AFB5316-3062-494A-AB78-7FB0D4461357/windows6.1-KB976932-X64.exe

 

Zobacz temat odnośnie prawidłowych ustawień sterowników oraz podłączenia panela przedniego:

http://forum.dobreprogramy.pl/pod%C5%82%C4%85czenia-audio-panelu-przedniego-do-p%C5%82yty-g%C5%82-asrok-dual-775-t461034/

 

Zobacz również:

https://support.skype.com/pl/category/CALL_QUALITY/

 

 

A więc tak, bo faktycznie mogłem przeoczyć.

Sterowniki oraz chipset mam zaktualizowane.

Mikrofon jest skonfigurowany dobrze, tak samo słuchawki.

 Ten problem z szumem występuje praktycznie tylko podczas rozmowy z tą znajomą. Będąc szczegółowym podczas rozmowy z innymi ludźmi problem albo nie występuje wcale, albo tylko u strony przeciwnej(mnie zawsze słychać perfekcyjnie). Tylko podczas rozmowy z tą jedną osobą szum występuje tak u mnie jak i u niej. 

 

Gdy nagram się używając dowolnego programu do rejestracji dźwięku, również nagrany głos jest czysty i nie ma większych zakłóceń/szumów.

Tak więc problem dotyczy po stronie znajomej a nie Twojej.

 

Szumimy oboje, i ja dla niej, i ona dla mnie.

Z resztą ona także ma ustawione wszystko dobrze, sterowniki zaktualizowane, mikrofon wystarczający (ta sama sytuacja co u mnie, nagra swój głos, to jest on czysty i bez zakłóceń) Upload/download również ma wystarczający żeby prowadzić rozmowę głosową i także gdy ona rozmawia z kimś innym problem nie występuje(a przynajmniej nie aż w takim stopniu).