SKYPE -problem

Witam,

mam taką sytuacje ze SKYPE: gdy klikam na ikonę oczywiście uruchamia się okno programu, pokazują się kontakty i niby wszystko jest dobrze. Niestety znajomi, którzy są w tym czasie na SKYPE są widooczni jako niazalogowani, jeżeli chcę wykonać rozmowę telefoniczną, wejść w opcje, czy cokolwiek innego - nic nie daje się zrobić , program nie odpowiada. Muszę go zamykać z pozycji procesów i wtedy pojawia się znane nam okno informujące o zamykaniu nie odpowiadającego programy z informacją o błędzie, który następnie jest wysyłany do Microsoftu. Problem pojawił się nagle i nie mogę poradzić sobie z nim od poniedziałku. Proszę o pomoc !!

Pozdrawiam

Jacek

Dodane 30.01.2009 (Pt) 20:40

Szanowni Forumowicze,

czy przedstawiony przeze mnie problem j/w jest nierozwiązywalny? Proszę poradźcie mi coś !!

Pozdrawiam

Dodane 30.01.2009 (Pt) 23:57

Jeszcze jedną rzecz zauważyłem. Gdy SKYPE się zablokuje, wyłączam go z pozycji procesów i jak go ponownie instaluję z pliku instalacyjnego, który mam zapisany na pulpicie to uruchamia się i jest wszytko w wyśmienitym porządku, wszystko działa. Wystarczy, że zamknę aplikację (nie zminimalizuje okna!) i ją ponownie uruchomię to już jest klops. Dodatkowo, gdy klikam (prawym) na skrót SKYPE i dalej na- właściwości to w oknie tym nie mogę wybrać polecenia ZNAJDŹ ELEMENT DOCELOWY… - jest nieaktywny. Chyba nie powinno tak być. Kombinuję na wszystkie strony, dzielę się z Wami spostrzeżeniami w nadziei, że może ktoś wpadnie na jakiś pomysł rozwiązania tego problemu

Pozdrawiam

Jacek

Cóż ja proponuję odinstalowanie Skype i przeczyszczenie rejestru programem CCleaner. Przed tym jednak sprawdź: Narzędzia - Opcje - Ogólne - Zmień status na niedostępny (tam najlepiej ustawić duży limit czasowy).

zrobiłem wszystko tak jak sugerowałeś. Niestety - bez skutku. Wszystko jest jak było. Już mi ręce opadają :frowning:

wejdz na strone http://www.skype.com poszukaj kontaktu z supportem i napisz donich o problemie

kiedys mialem tez problem bo po uruchomieniu sie skype restartowal mi sie komp

napisalem do nich i na nastepny dzien bylo po problemie

Dodane 01.02.2009 (N) 1:54

support@skype.net.

kontakt z supportem zebys niemusial szukac

dzięki za radę, opisałem cały problem i wysłałem na wskazany adres e-mail. Tylko, że ja wysłałem tekst po polsku i nie wiem czy ten adres, który mi podałeś dotyczy pomocy technicznej obsługującej nasz język??

Pozdrawiam

Jacek

tak jest do polskiego supportu

Dodane 01.02.2009 (N) 15:17

napisz ruwniez tutaj

http://www.skype.com/intl/pl/help/support/

wysłałem też pod ten drugi link, oby tylko pomogli. Jak coś będę wiedział zaraz się podzielę z Wami informacją

Jacek