Skype,Tlen,WPkontakt-rozmowa głosowa->POMOCY


(Bdrk) #1

Problem jest taki. Gdy chce z kimś rozmawiać przez Skype to ja drugą osobe słysze normalnie ale ona mnie słyszy przerywanie. JAK próbuje rozmawiac przez Tlena to druga osoba mnie słyszy normalnie a ja jej wogule nie słysze a jak jak przez WPkontakt to jest tak samo ja w Skype.

Czego to może być wina ? nie jest to wina łącza.

Czy są jeszcze jakieś inne programy umożliwające prowadzić rozmowe głosową ??

Pozdrawiam ! ! ! !


(Mar2904) #2

Spróbuj zaktualizować sterowniki karty muzycznej,poustawiaj wszystko w opcjach "Głośności",a może wina leży jednak po stronie lącza (może nie Twojego,ale tych drugich osób).


(Monczkin) #3

a skąd wiesz ?? może serwer nie daje rady ?? pojawia ci się taki objaw cały czas (od paru dni) czy jest to jednokrotny przypadek ??


(Damian) #4

Jaki masz upload??


(Bdrk) #5

neta mam od telnetu 128kb/s a druga osoba ma 100kb/s i czemu w takim razie w skype ja druga osobe normalnie slysze a oni mnie przerywanie a w tlenie oni mnie slysza normalnie a ja ich wogule.

A w WPkontakt są dokładne ustawienia rozmowy głosowej tylko nie wiem jak je ustawić. Mam takie ustawienia.

1 Łącze i mam ustawienia od 28.8 kbps aż do łącza t1 1.5 Mbps(w sumie z 16 pozycji miedzy innymi 64 bps 128bps 256bps 384bps 512bps 768bps)

Aha i program domyślnie ma ustawione modem 56bps. ILE MAM USTAWIĆ

2 Preferowany kodek audio i tu mam do wyboru 6 kbit/s, 8kbit/s, 11kbit/s, 15kbit/s, 18kbit/s ILE MAM USTAWIC ??

3.Liczba buforów nadawczych i tu mam domyślnie 15 a piszse ze czym więcej tym rozmowca slyszy lepsza jakosc dzwieku. ILE MAM USTAWIC ??

Przypomne ze w WPkontakt ja slysze dobrze osobe a ona mnie przerywanie


(Minex) #6

Do korzystania z rozmów głosowych za pomocą komunikatorów, potrzebne jest łącze dobrej jakości. Przy połączeniu modemowym należy o tym zapomnieć. Należy wyłączyć wszystkie prograny typu P2P (Kazza, osioł i pokrewne). Dla prawidłowej pracy np. Skype wykorzystuje prawie 40kB/s, tlenofon połowe mniej, eteria 14-20 kB/s. Poprawność łącza Skype mozna sprawdzicć po połączenie z numerem testowym echo123, po krótkim komunikacie i po sygnale nagrywamy dowolny teks przez 20s, następnie jest on otwarzany i mozemy sami określic jakość połączenia. Przed połączeniem proponuje przeprowadzić w komputerze test karty dzwiękowej i zestawu słuchawkowego, dać pełny dostęp do netu na zaporze systemowej dla komunikatorów. Jeżeli komputer jest za NAT-em, przekierować porty lub zaznaczyć to w opcjach komunikatora. Jest z tym troche zabawy, zycze powodzenia.


(Kiepas) #7

Mój kumpel ma modem i gadam z nim z niezłą jakością przez skype


(Bdrk) #8

Moglibyście już nie pisać o łączu tylko odpowiedzieć na te pytania:

w WPkontakt są dokładne ustawienia rozmowy głosowej tylko nie wiem jak je ustawić. Mam takie ustawienia.

1 Łącze i mam ustawienia od 28.8 kbps aż do łącza t1 1.5 Mbps(w sumie z 16 pozycji miedzy innymi 64 bps 128bps 256bps 384bps 512bps 768bps)

Aha i program domyślnie ma ustawione modem 56bps. ILE MAM USTAWIĆ

2 Preferowany kodek audio i tu mam do wyboru 6 kbit/s, 8kbit/s, 11kbit/s, 15kbit/s, 18kbit/s ILE MAM USTAWIC

  1. Liczba buforów nadawczych i tu mam domyślnie 15 a piszse ze czym więcej tym rozmowca slyszy lepsza jakosc dzwieku. ILE MAM USTAWIC

Przypomne ze w WPkontakt ja slysze dobrze osobe a ona mnie przerywanie

Pozdrawiam ! !


(system) #9

Po co założyłeś kolejny temat? :?

:arrow: http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=19604


(Bdrk) #10

Dlatego ponieważ tutaj wszystcy się zajeli problemem dlaczego tak jest a chciałem jeszcze poznać inne komunikatory.


(fiesta) #11

Cytowany kasuję.


(Damian) #12
  1. 128kbps

  2. 8 kbit/s

3.Tutaj testuj,ale ustaw na początek 10


(Bdrk) #13

nie pomogło, to może być faktycznie jakośc łącza bo pliki mi nie raz ściąga 130 kb/s ale np: jak chce grać w Counter Strike na necie to ping mam ponad 400 a jak dam wiersz poleceń i wpisze np: ping http://www.wp.pl to średnią mam ok 195ms a maximum 320ms. Strasznie olbrzymi ping. Wy też taki macie ??


(boczi) #14

Nie mamy. To już wina providera. Coś robią na łączu. Straszne te pingi masz. :?


(Bdrk) #15

boczi napisał

Ja takie pingi mam odkąd założyli mi neta,nigdy nie miałem mniejszych.

A tak wogule to ta firma mnie chyba oszukała bo na ulotce pisało że 128kb/s a biore teraz i czytam dokładnie umowe i pisze że 128 Kbps/s.

Czebabyło chyba dokładnie czytać umowe anie wierzyc napisowi na ulotce.

Jaka jest różnica między 128Kb/s a 128Kbps/s ?


(boczi) #16

No to jest to samo.


(Damian) #17

Więc reasumując, firma Cię nie oszukała :D:D Możesz się jednak przyczepić do tych pingów...


(Bdrk) #18

Rozwiązałem problem z tym przerywaniem w programach do rozmowy głosowej, mianowicie to była chyba wina mikrofonu, bo wczoraj kupiłem słuchawki z mikrofonem i skype zaczął działać, Ale nie rozumie co mogło być nie tak ze starym mikrofonem jak normalnie rejestrator dzwieku ladnie z niego nagrywal.


(lazikar) #19

Ciekawe. :?


(Bdrk) #20

No właśnie to jest ciekawe może chodzi o parametry mikrofonu, przed chwilą jeszcze podpinałem stary mikrofon i na starym nie dziala(jak dzwonie na echotest to muj głos przerywa) a na nowym jest ok! Może znajdzie się ktoś kto potrafi mi wyjaśnić co jest nie tak ze starym mikrofonem jeżeli rejestrator dzwięku normalnie z niego nagrywa.